Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل شرکت کویرتایر برضرورت تسریع در اجرای طرح توسعه این کارخانه واختصاص ارز موردنیاز وتسهیلات ریالی از محل تبصره ١٨ تاکید کردوگفت: کویرتایر الگوی موفق کارآفرینی ونماد بارزمدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در کشور است.

مدیرعامل کویرتایر: منابع ارزی تأمین شود طرح توسعه ما طی یکسال آینده به بهره برداری می رسد

بورس24 : مدیرعامل شرکت کویرتایر برضرورت تسریع در اجرای طرح توسعه این کارخانه واختصاص ارز موردنیاز وتسهیلات ریالی از محل تبصره 18 تاکید کردوگفت: کویرتایر الگوی موفق کارآفرینی ونماد بارزمدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در کشور است.

سیدمحمدحسین زینلی در بازدید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان ، جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشورو وزیر معین خراسان جنوبی از طرح توسعه وخط تولید این کارخانه اظهار داشت: با اجرای این طرح سالانه 10 هزار تن انواع تایرهای تمام سیمی سنگین به ظرفیت تولید این کارخانه افزوده می شود .

وی بیان کرد: طرح توسعه تایرهای تمام سیمی در این شرکت در راستای بخشی از نیازهای اساسی کشور در حوزه حمل ونقل با سرمایه گذاری 22 میلیون دلار و 600 میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت کویرتایر مقابله با شرایط تحریم، افزایش اشتغال وتولید ملی و نفوذ تکنولوژی های نوین در استان وکشور را از جمله دستاوردهای این طرح برشمرد .

وی افزایش ظرفیت کارخانه برای دستیابی به ظرفیت اقتصادی تر (ظرفیت سالیانه از27 هزار تن به 37 هزارتن)افزایش تنوع محصولات کارخانه و انعطاف پذیری تولید وکاربرد تکنولوژی نو و بستر سازی تکامل تکنولوژی های مورد نیاز را از جمله اهداف کلان اجرای این پروژه عنوان کرد.

مهندس زینلی کسب سهم بازار بیشتر،تامین بخشی از نیاز کشور به تایرهای سنگین آل استیل به منظور کاهش اتکای صنعت حمل ونقل به تایرهای وارداتی رااز دیگر اهداف کلان اجرای این پروژه برشمرد و تصریح کرد: چنانچه منابع ارزی از سوی بانک مرکزی تأمین شود این پروژه مهم طی یکسال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به اینکه بخشی از ماشین آلات طرح قبلا به ارزش حدود 9.6 میلیون دلار گشایش اعتبار شده است گفت: حدود 20 درصد پیش پرداخت ماشین آلات انجام و این بخش از ماشین آلات ساخته و آماده تحویل می باشد.

وی تایید اولویت اجرای این پروژه با توجه به نیاز مبرم کشور به تایرهای تمام سیمی واشتغال بیش از 225 نفردر این پروژه را از اقدامات مورد نیاز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: باراه اندازی این طرح اشتغال مستقیم شرکت کویرتایر از 1420نفر به 1645 نفر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی در اجرای این طرح همکاری دارند اظهارکرد: با توجه به نیاز شدیدکشور به تولید تایرهای تمام سیمی باری و اتوبوسی برای ناوگان حمل ونقل کشور وزیر صنایع حمایت کامل دولت را از اجرای این طرح اعلام کرده که امیدواریم در مهرماه سال آینده شاهد راه اندازی و افتتاح این طرح مهم ملی باشیم.

وی با بیان اینکه در صورت عدم اجرای طرح توسعه این مجموعه درسال 1403 وارد حاشیه زیان و توقف تولید خواهد شد گفت: شرط تداوم حیات شرکت رشد ظرفیت تولید با اجرای طرح توسعه بلند مدت و کوتاه مدت است.

شرکت کویرتایردرحال حاضر با ظرفیت 27 هزار تن تولید، انواع تایرهای سواری رادیال که معادل چهارمیلیون حلقه در سال می باشد فعالیت می کند.

وی اولویت دادن به تولید محصولات راهبردی را از دیگر سیاست های ابلاغی و مصادیق اقتصاد مقاومتی در این کارخانه برشمرد و افزود: کویرتایر؛پیشتازی در تکنولوژی رادیال استیل بلت در کشور را برای خود به ثبت رسانده و این افتخار برای همیشه بر تارک این مجموعه خواهد درخشید که برای اولین بار در تاریخ کشور تکنولوژی تولید تایرهای رادیال سیمی را وارد کشور کرده ایم.

مدیرعامل شرکت کویرتایر به تنوع بخشی و تولید مبتنی برصادرات به عنوان سیاست ابلاغی در این بخش نام برد و گفت: طراحی و خودکفایی تکنولوژیکی تولید تایرهای CUV و SUV برای نخستین بار در کشور در این مجموعه محقق شده است.

مهندس زینلی رتبه اول طی سالهای متوالی در صرفه جویی انرژی برق با مصرف برق 13 درصد کمتر از معیار استاندارد، صرفه جویی در مصرف گاز با 36 درصد کمتر از معیار استاندارد و صرفه جویی در مصرف آب با مصرف 39 درصد کمتر از متوسط صنعت تایر را از دیگر سیاست های ابلاغی مدیریت مصرف با تأکید بر اجرای سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف عنوان کرد.

شرکت کویرتایردرحال حاضر با ظرفیت 27 هزار تن تولید، انواع تایرهای سواری رادیال که معادل چهارمیلیون حلقه در سال می باشد فعالیت می کند.

منبع: روابط عمومی شرکت کویرتایر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24