Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مراسم نمادین تحویل اولین محموله ریل قطارهای پر سرعت تولید شده در ذوب آهن اصفهان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولین این وزارتخانه ها شنبه ٣٠ شهریور ماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت...

تحویل نخستین محموله ریل قطارهای پر سرعت تولید شده در ذوب آهن

بورس24 : مراسم نمادین تحویل اولین محموله ریل قطارهای پر سرعت تولید شده در ذوب آهن اصفهان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولین این وزارتخانه ها شنبه 30 شهریور ماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت : امروز از نزدیک شاهد به بار نشستن تلاش بی وقفه ذوب آهن اصفهان برای تولید ریل استاندارد بودیم و در پروژه های مختلف از این محصول بهره می بریم و قطعاً از واردات آن بی نیاز هستیم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان از ذخائر صنعت کشور است و امروز شاهد نتایج درخشان خود باوری و استفاده از توان داخل در این مجموعه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی ، تولید ریل و دیگر موفقیتهای ذوب آهن اصفهان در شرایط تحریم را بسیار مهم دانست و گفت : در حال حاضر دشمن در جبهه صنعت و اقتصاد با تمام قوا علیه کشور ما تلاش می کند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ،تنها راه مقابله با این هجمه دشمن ، تکیه بر توان داخل و توسعه تولید ملی است.

رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت نیز در این مراسم ، توسعه را امری مداوم و توقف ناپذیر دانست و گفت : تولید ریل در ذوب آهن یکی از نمادهای مهم توسعه صنعت کشور است و این امر تداوم دارد و امیدوارم به زودی برای بازدید از محصولات جدیدتر ذوب آهن به این شرکت بیاییم.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، رشد صنعت فولاد کشور را چشمگیر توصیف نمود و گفت : خوشبختانه جایگاه کشور در صنعت فولاد رشد قابل توجهی داشته و تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان یک گام مهم دیگر در توسعه این صنعت محسوب می شود.

وی همچنین بر ضرورت تامین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان تاکید نمود و گفت : سیاست اصلی کشور جلوگیری از خام فروشی است و با جدیت تمام ایجاد توازن در زنجیره فولاد پی گیری می شود تا شاهد رشد ارزش افزوده در این بخش باشیم.

یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان نیز در این مراسم گفت: اولین بخش از محموله ریل قطارهای پرسرعت امروز به راه آهن جمهوری اسلامی به صورت نمادین تحویل داده شد و در دو مناقصه دیگر مربوط به تامین ریل نیز شرکت کرده ایم.

وی افزود: ظرفیت تولید ریل در ذوب آهن 400 هزارتن است و به راحتی قادر به تامین ریل مورد نیاز کشور که حدود 120 هزار تن است، می باشیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: در صورتی که کل نیاز داخل توسط ذوب آهن تامین شود ، 100 میلیون یورو در سال صرفه جویی ارزی داریم. 

وی هزینه راه اندازی پروژه تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان را بالغ بر 50 میلیون یورو و 100 میلیارد تومان ذکر کرد. 

یزدی زاده تصریح کرد: امروز تفاهم نامه فروش ریل نیز بنا بود با حضور وزاری صنعت، معدن و تجارت و وزیر راه و شهرسازی در ذوب آهن امضا شود که به دلیل فشردگی برنامه های این دو وزیر در اصفهان، این امر انجام نشد اما تفاهم نامه مذکور را می توان امضاء شده دانست چون مورد تایید کامل این مقامات قرار دارد و به زودی امضاء می شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24