Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

استاندار مرکزی از دستور فوری رئیس جمهوی برای حل مشکل تعیین تکلیف سهامداری شرکت هپکوی اراک خبر داد... آقازاده استاندار مرکزی از ابلاغ دستور رئیس جمهور مبنی بر اقدام فوری در خصوص موضوع فسخ قرداد سازمان خصوصی سازی باشرکت هیدرواطلس (سهامدار عمده هپکو) برای رفع مشکلات شرکت هپکو خبر داد...

دستور روحانی برای تعیین تکلیف هپکو و فسخ قرارداد با هیدرو اطلس

بورس24 : استاندار مرکزی از دستور فوری رئیس جمهوی برای حل مشکل تعیین تکلیف سهامداری شرکت هپکوی اراک خبر داد.

آقازاده استاندار مرکزی از ابلاغ دستور رئیس جمهور مبنی بر اقدام فوری در خصوص موضوع فسخ قرداد سازمان خصوصی سازی باشرکت هیدرواطلس (سهامدار عمده هپکو) برای رفع مشکلات شرکت هپکو خبر داد.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای که خطاب به وزاری امور اقتصادی و دارایی، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر کرده آورده است: رئیس جمهور در پی نوشت نامه درخواست استاندار مرکزی مبنی بر "فسخ قرداد با شرکت هیدرواطلس توسط سازمان خصوصی سازی به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو" نوشته است: "اقدام فوری را برابر بحث‌های مطرح شده در جلسه مورخ ۹۸/۰۶/۲۶ دولت به عمل آورید. " تصویر نامه:

دستور فوری ریاست جمهوری در خصوص هپکو
شرکت هیدرواطلس (سهامی خاص) با سابقه‌ای ۳۸ ساله در زمینه تولید انواع ماشین آلات راهسازی تحت لیسانس کمپانی اطلس آلمان از سال ۹۵ با خرید ۶۱ و ۹ صدم درصد سهام هپکو، بلوک کنترلی سهام این شرکت را در اختیار دارد.

مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم از برگزاری نشست‌های متعددی با تعدادی از وزرا و معاونان آنها برای رفع و کاهش مشکلات صنایع استان مرکزی به ویژه هپکو خبر داده و افزود: پیشنهاد شد تا گروه معدنی در قالب کنسرسیوم با حضور شرکت‌های گل گهر سیرجان، چادر ملو، مس و پیمانکاران معدنی؛ شرکت هپکو را مدیریت کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زنجیره تولید، سفارش تولید از سوی سازمان‌های دولتی مربوطه و رسیدگی به مطالبات معوقه کارگران می‌تواند هپکو را در مسیر رونق تولید قرار دهد.

منبع : شبکه خبر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24