Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وزیر خزانه‌ داری آمریکا: جایی تحریم شد، که آخرین منبع درآمد زایی ایران بود! این‌ بار نام این بانک به فهرست تأمین مالی تروریسم اضافه شده است، که رفع تحریم آن را دشوارتر و عواقب همکاری با آن را گسترده‌ تر می‌ کند. ترامپ روز جمعه در سخنانی مدعی شد، که گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. وی این ادعا را در حالی مطرح می‌ کند، که کارشناسان بارها تاکید کرده‌ اند، که آمریکا در وضعیت ایجاد درگیری جدید در خاورمیانه قرار ندارد...

ترامپ پس از تحریم بانک مرکزی ایران: تحریم‌ های بزرگی است، در عالی‌ ترین سطح!

بورس24 : رئیس‌ جمهور آمریکا بانک مرکزی ایران را به لیست تحریم‌ های آمریکا افزود.

به گزارش نشنال پست، دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا روز جمعه اعمال تحریم علیه بانک مرکزی ایران را اعلام کرد.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌ داری آمریکا در این رابطه مدعی شد که این بانک آخرین منبع درآمدزایی جمهوری اسلامی ایران است.

ترامپ از تحریم بانک مرکزی ایران خبر داد 

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه از تحریم بانک مرکزی ایران خبر داد و مدعی شد که تحریم‌ های جدید بسیار بزرگ هستند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خبر داد که این کشور بانک مرکزی ایران را تحت تحریم‌ های جدید قرار داده است.

وی که در کاخ سفید و پیش از دیدار با نخست وزیر استرالیا صحبت می‌ کرد، مدعی شد که این تحریم‌ ها در عالی‌ ترین سطح بوده و بسیار بزرگ هستند.

ترامپ در ادامه سخنانش مدعی شد که گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. وی این ادعا را در حالی مطرح می‌ کند که کارشناسان بارها تاکید کرده‌اند که آمریکا در وضعیت ایجاد درگیری جدید در خاورمیانه قرار ندارد. 

وی همچنین مدعی شد که مقامات ایران برای نجات دادن کشورشان از ورشکستگی باید حمایت از تروریسم را متوقف کنند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تایید کرد که امروز طی جلسه‌ای گزینه‌های مطرح در قبال ایران بررسی خواهد شد.

ترامپ همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به تجهیزات نظامی که آمریکا در اختیار دارد گفت که در حال حاضر آمریکا از لحاظ نظامی از هر زمان دیگر قدرتمندتر است.

از سوی دیگر «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز جمعه مدعی شد که تحریم‌های جدید علیه ایران بسیار بزرگ هستند.

وی در ادامه مدعی شد که بانک مرکزی ایران که تحت تحریم قرار گرفته آخرین منبع تامین مالی ایران است.

بیانیه خزانه‌ داری آمریکا منتشر شد 

بنا به گزارش خبرگزاری ها وزارت خزانه‌ داری آمریکا با انتشارد بیانیه ای اعلام کرد بانک مرکزی ایران، صندوق توسعه ملی ایران، شرکت اعتماد تجارت پارس را تحت تحریم قرار داده است.

در بیانیه وزارت خزانه‌ داری آمریکا آمده است: «امروز دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی خزانه‌ داری با توجه به اختیارات خود در زمینه مقابله با تأمین مالی تروریسم تصمیم گرفت بانک مرکزی ایران، صندوق توسعه ملی ایران و شرکت اعتماد تجارت پارس را تحت دستورالعمل شماره ۱۳۲۲۴ به فهرست حامیان مالی تروریسم اضافه کند.»

خزانه‌ داری آمریکا در ادامه ضمن متهم کردن بانک مرکزی ایران به تأمین مالی سپاه قدس و حزب‌الله مدعی شد که این بانک تاکنون میلیاردها دلار پول برای سپاه پاسداران فراهم کرده است.

وزارت خزانه‌ داری آمریکا هم چنین مدعی شد که شرکت اعتماد تجارت پارس، تراکنش های ارزی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسهیل کرده است و صندوق توسعه ملی ایران که رئیس‌ جمهور، رئیس بانک مرکزی و وزیر نفت ایران عضو هیات مدیره آن هستند، یکی از منابع تأمین مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌ اند.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی پیش‌ تر نیز توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شده بود اما این‌بار نام این بانک به فهرست تأمین مالی تروریسم اضافه شده است، که رفع تحریم آن را دشوارتر و عواقب همکاری با آن را گسترده‌ تر می‌ کند.

تحریم‌ های جدید پس از آن اعلام می‌شود که به دنبال حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو که به کاهش ۵۰ درصدی صادرات نفت عربستان منجر شد، دونالد ترامپ - رئیس‌ جمهور آمریکا - دستور وضع تحریم‌ های جدید ضد ایران را صادر کرد. با وجود آنکه این حمله توسط ارتش یمن انجام شد، طرف آمریکایی ایران را مقصر دانسته است.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24