Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات سایپا در زمینه فروش فوری، موجب کوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات این گروه شده است.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس: سایپا با فروش فوری، دست دلالان را کوتاه کرد

بورس24 : عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات سایپا در زمینه فروش فوری، موجب کوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات این گروه شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا افزود: اعمال تسهیلات بر روی محصولات، باقی‌ماندن یک‌ساله سند خودرو در رهن سایپا در کنار وجود محدودیت‌ها برای کد ملی و سن خریداران و همچنین رعایت برخی الزامات دیگر در زمینه رعایت موقعیت جغرافیایی، دست دلالان و سودجویان را در بازار محصولات سایپا کوتاه کرد و التهاب بازار خودرو را از بین برد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیر تیم مدیران کنونی سایپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی خوبی هستیم و امیدواریم روند به کارگیری تدابیر موثر، مداوم باشد.

حسینی‌کیا گفت: اعمال تسهیلات 4، 5 و 10 میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید از بین برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات این خودروساز شود.

وی گفت: تمامی اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سایپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر این خودروساز محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مجلس باید قوانین مربوط به پرداخت مالیات خریداران و فروشندگان خودرو را مدنظر قرار دهد تا انگیزه واسطه‌ها برای خرید از خودروسازان و فروش محصولات در بازار با قیمت‌های بالاتر از بین برود.

منبع: سایپانیوز

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24