Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : روز گذشته شاخص کل بورس ۴۵٢٩ واحد رشد کرد ، معادل ١.۵١ درصد و شاخص کل وارد کانال ٣٠٠هزار واحدی شد ، بدون ذره ای مقاوت! روز گذشته که ارزش معاملات بیش از ٣هزار میلیارد تومان بود یکی از سهم های پر معامله بانک صادرات بود که بیش از یک میلیارد و ۵٠٠ هزار سهم آن دست به دست شد و روز خود را با ٨٩ میلیون تقاضا به پایان برد. بهروز خدارحمی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات درباره رشد شاخص و ایضا دلایل عرضه های گسترده و رشد ارزش سهام «وبصادر» به بورس ٢۴ گفت: بانک صادرات یکی از سهم هایی است که درگیر عرضه های سهامداران است ...

تحلیل بهروز خدارحمی از اوضاع بازار

بورس24 : روز گذشته شاخص کل بورس 4529 واحد رشد کرد ، معادل 1.51 درصد و شاخص کل وارد کانال 300هزار واحدی شد ، بدون ذره ای مقاوت!

روز گذشته که ارزش معاملات بیش از 3هزار میلیارد تومان بود یکی از سهم های پر معامله بانک صادرات بود که بیش از یک میلیارد و 500 هزار سهم آن دست به دست شد و روز خود را با 89 میلیون تقاضا به پایان برد.

بهروز خدارحمی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات درباره رشد شاخص و ایضا دلایل عرضه های گسترده و رشد ارزش سهام «وبصادر» به بورس24 گفت: بانک صادرات یکی از سهم هایی است که درگیر عرضه های سهامداران است و این امر منجر شد تا قیمت سهام از ارزش ذاتی فاصله بگیرد.در این بین اما در گام اول اولویت ما نقد شوندگی سهم بود تا سهامداران نگران نقد شوندگی سهم نباشند و نمی توانستیم در خصوص عرضه سهام از سوی سهامداران جلوگیری کنیم ، اقداماتی که در راستای نقد شوندگی سهم عملیاتی کردیم منجر شد تا خیال سهامداران از نقد شوندگی تا حدی راحت شود.هر چند که منجر شد تا سهام ما از ارزش ذاتی فاصله بگیرد اما چند سهامدار داریم که بنا به دلایل قانونی در مدت اخیر عرضه سهم داشتند و در روزهایی که تقاضا برای سهام فزونی می یافت این عرضه ها منجر به تغییر روند سهام می شد.

قیمت سهام بانک صادرات باید به جایگاه واقعی خود برسد

خدارحمی گفت : با توجه به پتانسیل های موجود در سهام بانک صادرات و اقدامات و رایزنی هایی که در دست اجرا داریم سهامداران خیالشان از بابت عرضه ها راحت خواهد شد و سهم در مسیر حرکت درست خود قرار می گیرد. از سهام حمایت خواهیم کرد تا زمانی که قیمت سهم در مسیر درست خود قرار گیرد.در روزهای مثبت ورود نمی کنیم اما در روزهای منفی روند سهم را حمایت می کنیم چرا که سهام بانک صادرات از بازار جامانده و باید به جایگاه واقعی اش برسد. پس از آن که سهام ما جایگاه واقعی خود را یافت ،ردر این مرحله عرضه و تقاضاست که روند قیمتی سهم را تعیین خواهد کرد و ایضا عملکرد مجموعه و گزارشات منتشر شده تعیین کننده خواهد بود.

سرمایه گذاران ناامید از سایر بازارها به بازار سرمایه می آیند

وی درباره عبور شاخص از ارتفاع 300 هزار واحد هم گفت: همانطور که قبلا نیز توضیح دادیم ، صرف نظر از اخبار سیاسی و بین المللی در روزهای اخیر مدت هاست که کلیه بازارهایی که پتانسیل رشد داشتند به حد اشباع و حتی بالاتر رسیدند و بازار هایی مثل ارز هم برای سرمایه گذاری با محدودیت هایی روبرو است و جذابیت لازم را برای سرمایه گذاری ندارد.

نقدینگی از سایر بازارها به بازار سرمایه در حال تزریق است...

خدارحمی گفت: سایر بازارها مانند بازارهای خودرو ، مسکن ، طلا و ... در حال تخلیه حباب قیمتی هستند ؛ با توجه به شرایط حاکم بر این بازارها رشد بازار سرمایه دور از ذهن نبود در این بازه زمانی و پس از رشد های فعلی تازه شاهد اقبال سرمایه گذاران و ورود نقدینگی های جدید به بازار هستیم و بازار ما علی رغم رشد های اخیر، نقدینگی ورودی تازه ای را شاهد است. البته باید این موضوع نیز مد نظر قرار گیرد تا حرکت نقدینگی به سمت درست باشد و سهم های بنیادی و ارزنده مقصد سرمایه گذاری ها باشد.

شاخص ، حالا حالا ها جای رشد دارد...

وی درباره تدوام رشد شاخص هم گفت: اگر شاهد حرکت و اقبال سرمایه گذاران به سمت سهام بنیادی باشیم با توجه به کم ریسک بودن این سهام فعلا صعود بازار سهام ادامه دار خواهد بود، بررسی گزارش های شش ماهه بررسی «پی بر ای» سهام بنیادی و انتخاب سهام درست در بازار حال حاضر منجر به تداوم رشد بازار خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24