Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جمعی از کارکنان دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت کشور طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

نامه کارکنان دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت به رئیس قوه قضائیه

بورس24 : جمعی از کارکنان دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت کشور طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

جمعی از کارکنان دفاتر تعاونی های سهام عدالت کشور طی نامه‌ای خطاب به ابراهیم رئیسی (رئیس قوه قضاییه) ضمن انتقاد از بلاتکلیفی در وضعیت شغلی خود پیگیری مطالبات خود را از قوه قضائیه خوستار شدند.

این نامه پس از اجتماع دو روزه شماری از کارکنان شاغل در دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت کشور مقابل ساختمان وزارت کار و مجلس در روز چهارشنبه گذشته به حوزه ریاست معاونت اجرایی قوه قضائیه داده شده است.

در بخش از نامه جمعی از کارکنان شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور خطاب به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی آمده است: با عنایت به ابلاغ سیاست‌های کلی اصل (44) قانون اساسی در سال 1384 و پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس جمهور محترم وقت پیرامون صدور مجوز واگذاری درصدی از سهام بنگاه‌های صدر اصل (44) قانون اساسی به 6 دهک پایین درآمدی جامعه در سال 1385 تحت عنوان «توزیع سهام عدالت» به شرط تشکیل شرکتهای تعاونی شهرستانی ، توزیع سهام عدالت در طول سال‌های گذشته با تشکیل حدود 342 شرکت تعاونی شهرستانی سهام عدالت که از اقشار تحصیلکرده دهک اول یعنی خانوارهای بهزیستی ،کمیته امداد و ایثارگران بودن ثبت و فعالیت خود را آغاز نمودند، و ثبت نام از مشمولین را در دستور کار خود قرار دادند. در سال‌های اول فعالیت این شرکت‌های تعاونی جهت تامین هزینه‌های خود از قبیل حقوق و دستمزد، مالیات و بیمه کارکنان مبالغی از طریق شرکت کارگزاری سهام عدالت جهت دستمزد و هزینه‌های جاری تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت واریز می‌شد و پس از منحل شدن آن توسط سازمان خصوصی‌سازی، به شرکت‌های تعاونی مذکور هیچگونه بودجه‌ای پرداخت نشد . از سال 1392 به بعد کارشکنی‌های مدیران و هیئت عامل سازمان خصوصی‌سازی شروع شد و با فریب و نیرنگ و عدم پرداخت بودجه به شرکت‌های تعاونی سعی در ناامید کردن کارکنان این مجموعه جهت ادامه فعالیت خود نمود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اما با همت جمعی از این کارکنان و انجام تجمعات و اعتراضات و شکایات و مکاتبه‌های فراوان ، طی دو تصویب نامه هیئت وزیران مجبور به اختصاص مبالغ 37 میلیارد تومان بابت جبران خدمات سال‌های 92 و 93 همچنین مبلغ 25 میلیارد تومان بابت جبران خدمات سال‌های 94 و 95 و 96 این کارگران شدند. الغرض هدف از تقدیم این مرقومه جلب توجه حضرتعالی به ظلم روا شده نسبت به کارکنان سهام عدالت و تظلم‌خواهی از آن مقام عالی می‌باشد.

در بخش پاپانی این نامه هم آمده است: امروز ما کارکنان سهام عدالت که سالهاست جوانی و زندگی خود را وقف رتق و فتق و پیگیری مشکلات مردم در ساختار سهام عدالت نموده ایم و برای عزت نظام اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم ، خود در باتلاق مشکلات و معضلات بی عدالتی، در اوج عُسر و حرج شرمسار خانواده گشته، سرگردان و حیران راه پس و پیش نداریم و از عدالت محروم و مظلوم شده ایم. اکنون اگر به شما پناه آورده‌ایم، اگر می‌خواهیم صدایمان را بشنوید، اگر می‌خواهیم یاری مان کنید، همه برآمده از امیدی است که پس از خدا، به جنابعالی، بعنوان رییس قوه قضائیه و متصل به مقام عظمای ولایت داریم . امید است با حسن نظر و همکاری و مجاهدت حضرتعالی شاهد جلوگیری از بیکار شدن و رفع مظلومیت کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت و سربلندی قوه محترم قضائیه در برقراری عدالت اسلامی باشیم.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24