Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فلاح: ٣٠٠ نفر کنار یکدیگر جمع شدند، تا بتوانند این لیگ را برگزار کنند این هم آوردی میان دانشجویان در نوع خود بی نظیر بود رزومه تمامی شرکت کنندگان را برای نهادهای مالی کشور ارسال می کنیم مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، گفت: در این لیگ ۶۰ تیم داخلی از دانشگاه های سراسر کشور و پنج تیم از چهار کشور خارجی حضور داشتند. فرهیختگانی که رتبه های بسیار خوبی توانستند، کسب کنند و...

سکانس پایانی لیگ ستارگان بورس

بورس24یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: در این لیگ ۶۰ تیم داخلی از دانشگاه های سراسر کشور و پنج تیم از چهار کشور خارجی عمان، ترکیه، عراق و سوریه نیز حضور داشتند. 

او گفت: باید بگویم که ۳۰۰ نفر کنار یکدیگر جمع شدند تا بتوانند این لیگ را برگزار کنند. این هم آوردی میان دانشجویان در نوع خود بی نظیر بود.

وی در ادامه تصریح کرد: به طوری که دبیر کل سازمان بین المللی ناظر اوراق بهادار پیام تبریکی را برای ما صادر کردند. امیدواریم تعداد شرکت کنندگان در لیگ بعدی بیش از این باشد, این لیگ توانست پیام ارتباط دانشگاه و صنعت را به شکل شفافی به منصه ظهور گذاشت.

یاسر فلاح تصریح کرد: به ابتکار ریاست سازمان بورس رزومه تمامی شرکت کنندگان را برای نهادهای مالی کشور ارسال خواهیم کرد،تا نهادها بتوانند از این فرهیختگان استفاده نمایند. فرهیختگانی که رتبه های بسیار خوبی توانستند کسب کنند. از نکات قابل توجه در این لیگ حضور کشور های خارجی بود.

وی افزود: کشورهایی که هیچ آشنایی از فرآیندهای سرمایه گذاری در کشور ما را نداشتند. توانستند تا حدودی با بورس ما ارتباط برقرار کنند، به طوری که برخی از آن ها را در بازار سرمایه خواهیم داشت و اینکه برخی از آن ها اقدام به دریافت کد سهامداری کرده اند.

ادامه دارد... 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24