Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

خدمات بیمه ای و لیزینگی نیز به زودی خواهیم داشت قرعه کشی کمپین آی بی شاپ، از قربان تا غدیر ظهر امروز برگزار شد. در این برنامه...

مدیر عامل آی بی شاپ: تراکنش های مالی ما بی نظیر است

بورس24 : در این برنامه اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آنلاین آی بی شاپ و کاربران کمپین آی بی شاپ از قربان تا قدیر حضور داشتند.

ابتدا بابک باقری نایب رییس هیات مدیره گفت: هم اکنون صندوق های سرمایه گذاری، تحت حمایت ما پشتوانه تامین مالی پروژه های مهمی در کشور شده اند. کاربران ما می توانستند در بانک ها سرمایه گذاری کنند، اما با مشارکت در صندوق ها عملا در تامین مالی پروژه های مختلف که ممکن است، حتی ذی نفع باشند کمک شایان توجهی کرده اند.

او افزود: از جمله این طرح ها می توان به به سرمایه گذاری در طرح های تولیدی شرکت سیمان اصفهان اشاره کرد. اثر حضور کاربران صرفا در کوتاه مدت نخواهد بود و ماندگار است. باید بتوانیم با کمک یکدیگر اقتصاد کشور را به حرکت در آوریم. 

در ادامه نیز میثم فدائی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آنلاین آی بی شاپ اظهار کرد: هم اکنون 800 هزار نفر سرمایه گذار در آی بی شاپ حضور دارند و تراکنش های مالی ما در سال گذشته 60 هزار میلیارد تومان بوده که عدد قابل توجهی به نظر می رسد و از نظر ما بی نظیر است.

او گفت: همچنین پنج شعبه فیزیکی داریم و امیدواریم تا پایان سال جاری تعداد سرمایه گذاران ما به یک میلیون نفر برسد. 

مدیر عامل شرکت آی بی شاپ در ادامه با بیان اینکه خدمات بیمه ای و لیزینگی نیز به زودی به خدمات ما اضافه خواهد شد. البته بیمه مسافرتی نیز از جمله خدمات ما بوده که با یک تخفیف ویژه متقاضیان می توانند آن را دریافت کنند. 

گفتنی است، در ادامه به کاربرانی که در قرعه کشی کمپین آی بی شاپ برنده شده بودند یک ربع سکه بهار آزادی هدیه داده شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24