Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

آرش آقا قلی زاده مدیر عامل سبد گردان الگوریتم درباره عرضه صندوق با درآمد ثابت دارا الگوریتم گفت: این صندوق با هدف کم کردن نوسانات و ایجاد درآمد ثاب برای سرمایه گذارانی که عمدتا در بانک ها سرمایه گذاری کرده اند ایجاد شده و جامعه هدف آن مشتریان کم ریسک است.

صندوق سرمایه گذاری دارا الگوریتم به اهالی بازار سرمایه معرفی شد

بورس24 : آرش آقا قلی زاده مدیر عامل سبد گردان الگوریتم درباره عرضه صندوق با درآمد ثابت دارا الگوریتم گفت: این صندوق با هدف کم کردن نوسانات و ایجاد درآمد ثاب برای سرمایه گذارانی که عمدتا در بانک ها سرمایه گذاری کرده اند ایجاد شده و جامعه هدف آن مشتریان کم ریسک است.

وی ادامه داد: اکنون 200 میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت داریم و خدمات اصلی ما در حوزه تاسیس و ندیریت صندوق های سرمایه گذاری است. مشاوره سرمایه گذاری، تامین مالی و سایر فعالیت های مالی نیز اقداماتی است که عملیاتی می کنیم و این صندوق بادرآمد ثابت در هفته جاری در فرابورس عرضه خواهد شد.

او گفت: همچنین اعلام شد شاید یکی از پرسش ها این باشد که در روزهایی که بازار رونق دارد چرا صندوق با درآمد ثابت و مبتنی بر ارواق بدهی فرایند پذیره نویسی را طی می کند که باید گفت: با توجه به تمرکز دولت طی سال های گذشته بر اوراق با درآمد ثابت و توجه به این موضوع که بازار همواره با نوسان روبرو است این صندوق می تواند با توجه به ریسک پایین و بازدهی مناسب جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

مدیر عامل سبد گردان الگوریتم گفت: نرخ سود این صندوق یکی از سوالات مطرح شده بود که اعلام شد فعلا نمی توان عددی درباره نرخ سود این صندوق داد و به زودی نرخ سود صندوق نیز که به صورت ماهانه به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد و اعلام می شود.

حسین نظام دوست رئیس اداه نهادهای نوین مالی فرابورس در نشست امروز در جمع خبرنگاران گفت: این عرضه 15 امین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله است که این هفته پذیره نویسی خواهد شد و ارزش صندوق های فرابورس به بیش از 2 هزار میلیارد تومان خواهد رسید . تعداد سرمایه گذاران تا پایان سه ماهه اول در حدود 10 هزار سرمایه گذار بوده است.

وی گفت: دوصندوق زمین و ساختمان نسیم و ثغرب داشتیم که توانستند پروژه های خود را پیش فروش کنند. در حوزه صندوق های جسورانه نیز 600 تا 650 میلیارد تومان دارایی صندوق هایی است که یا مجوز اخذ کردند یا در حال طی اخذ مجوز موافقت اصولی هستند.

نظام دوست ادامه داد: در حوزه مقرراتی دستور العمل جامع در حال طرح ریزی و نهایی است و به زودی شاهد تجمیع مقررات صندوق ها از لحاظ دستور العمل و یکپارچه سازی قوانین و مقررات صندوق ها خواهیم بود.

وی گفت: یک صندوق معدنی هم در حال طی فرآیند ها است و با توجه به اینکه متغیرهای آن این صندوق را جز صندوق های خصوصی طبقه می کند در حال تغییراتی در اساسنامه است و در حدود 1500 میلیارد تومان دارایی این صندوق است که این دارایی ها مبتنی بر پهنه های معدنی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24