Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل شرکت سهامی شیر ایران پس از شایعات و گمانه زنی های متعددی که درباره وی در فضای مجازی منتشر شده بود ، کنارگذاشته شد. بورس ٢۴ روز شنبه درخبری اعلام کرد که عبدالله قدوسی مدیرعامل پگاه اصفهان جایگزین سید ابراهیم حسینی در پست مدیریت عاملی شرکت سهامی شیر ایران موسوم به پگاه می شود و حالا این خبر با برگزاری مراسم معارفه در عصر روز گذشته تائید شد. هر چند در تودیع و معارفه مدیرعامل جدید پگاه هم ابراهیم حسینی لبخندی بر چهره دارد و هم عبدالله قدوسی ؛ اما نمی توان شایعات اخیرا مطرح شده که موجب این تغییرات مدیریتی شد را نادیده گرفت. شرکت سهامی شیر ایران با ۶۴ سال قدمت ، ٢٩ شرکت زیرمجموعه ، بیش از ١٠٠٠٠ نفر پرسنل و ٧ شرکت زیرمجموعه بورسی و فرابورسی از اهمیت بالایی در صنعت غذایی کشور برخوردار است...

تودیع مدیرعامل پگاه با لبخند!

بورس24 : مدیرعامل شرکت سهامی شیر ایران پس از شایعات و گمانه زنی های متعددی که درباره وی در فضای مجازی منتشر شده بود ، کنارگذاشته شد.

بورس24 روز شنبه درخبری اعلام کرد که عبدالله قدوسی مدیرعامل پگاه اصفهان جایگزین سید ابراهیم حسینی در پست مدیریت عاملی شرکت سهامی شیر ایران موسوم به پگاه می شود و حالا این خبر با برگزاری مراسم معارفه در عصر روز گذشته تائید شد.

روابط عمومی و ارتباطات پگاه اعلام کرده : دوشنبه مورخ بیست و هشتم مرداد 98 و در آستانه عید بزرگ ولایت ، عید غدیر خم و با حضور عضو هیئت مدیره صندوق بازنشستگی ، مدیر کل حسابرسی و امور مجامع صندوق بازنشستگی ، مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی و تعدادی از اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صبا جهاد ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران ، عبداله قدوسی به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران پگاه تعیین شد و کار خود را آغاز نمود.

ابراهیم حسینی 15 ماه مدیرعامل پگاه بود و اخیرا گمانه زنی هایی تائید نشده درباره او مطرح شده و ناگهان از پست خود کنار گذاشته شد.

هر چند در تودیع و معارفه مدیرعامل جدید پگاه هم ابراهیم حسینی لبخندی بر چهره دارد و هم عبدالله قدوسی ؛ اما نمی توان شایعات اخیرا مطرح شده که موجب این تغییرات مدیریتی شد را نادیده گرفت.

شرکت سهامی شیر ایران با 64 سال قدمت ، 29 شرکت زیرمجموعه ، بیش از 10000 نفر پرسنل و 7 شرکت زیرمجموعه بورسی و فرابورسی از اهمیت بالایی در صنعت غذایی کشور برخوردار است.

صندوق بازنشستگی کشوری و گروه صنایع بهشهر از جمله سهامداران عمده این شرکت به شمار می روند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24