Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نماد بانک ملت چرا متوقف است ؟ کار ، کار انگلیسی هاست!! گفت و گو با یک مقام نظارتی درباره سرانجام «وبملت»

یادی کنیم از دائی جان ناپلئون

بورس24 : نماد بانک ملت از 26 خرداد ماه امسال متوقف شده و هنوز به تالار شیشه ای بازنگشته است. ناظر بازار در تازه ترین پیام های خود اعلام کرد که ابهامات موجود در اطلاعات ناشر هنوز برطرف نشده و تعلیق نماد معاملاتی بانک ملت حداکثر تا 19 شهریور ماه تداوم خواهد داشت.

در گفت و گو با یک مقام مسئول درباره علت متوقف ماندن نماد بانک ملت را پرسیدیم و این پرسش را مطرح کردیم که آیا توقف طولانی مدت نماد «وبملت» که یکی از بهترین و شفاف ترین بانک هاست، با قوانین سازمان بورس در خصوص عدم توقف طولانی مدت نمادها، در تضاد نیست؟

وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره علت توقف و تداوم تعلیق نماد بانک ملت ابراز داشت: توقف نماد «وبملت» به دلیل انتشار اخباری است که در خصوص شکایتی که بانک ملت در دادگاه های انگلیس مطرح کرده است.

وی افزود: در تیر ماه سال جاری خبری با موضوع این شکایت منتشر شد که پیرو آن با توجه به اثر با اهمیت مبلغ مورد نظر بر سودآوری بانک ملت، ضمن توقف نماد از این بانک خواسته شد تا موضوع را شفاف سازی کند اما بانک هنوز این اطلاعات را به سازمان و به سهامداران ارسال ننموده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تا زمانی که بانک ملت اطلاعات مورد نظر سازمان را منتشر نکند نماد «وبملت» متوقف خواهد ماند، تصریح کرد: فعلا و با توجه به مکاتبات صورت گرفته، تصمیم بر این است که تا ۱۹ شهریور ماه در صورت عدم شفاف سازی تا پیش از این تاریخ، نماد «وبملت» متوقف باقی بماند اما اگر بانک ملت تا تاریخ مشخص شده نسبت به ارائه اطلاعات مربوطه اقدام نکند، درباره این نماد تصمیم گیری خواهد شد.

روشن قلب تاکید کرد: شایان ذکر است که این سازمان نسبت به پیگیری های متعددی جهت جلوگیری از تداوم تعلیق نماد «وبملت» اقدام کرده اما با توجه به عدم ارسال اطلاعات توسط بانک ملت تاکنون امکان بازگشایی نماد «وبملت» فراهم نشده است.

گفتنی است ، نماد «وبملت» طی یک سال گذشته بازدهی قابل توجه حدود 370 درصدی را از خود برجای گذاشته و از محدوده 95 تومان تا 445 تومان ارتقا یافته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • محمد مجد
    محمد مجد

    و اینکه صبا تامین چطور در زمان تعلیق تونسته 495 میلیون سهم رو واگذار کنه

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24