Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

«باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا به همراه همسرش «میشل اوباما» اولین تجربه خود را به عنوان تهیه‌ کننده مستند در شبکه نتفلیکس، رونمایی کردند. مستند «کارخانه آمریکایی» به ۲۸ زبان ترجمه شده و...

باراک اوباما و بانو تهیه کننده مستند شدند!

بورس24 : «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا به همراه همسرش «میشل اوباما» اولین تجربه خود را به عنوان تهیه‌ کننده مستند در شبکه نتفلیکس رونمایی کردند.

به گزارش واشنگتن تایمز، «باراک اوباما» که سال گذشته به همراه همسرش یک قرارداد همکاری با کمپانی نتفلیکس به عنوان تهیه‌ کننده امضاء کرده بودند باتاسیس کمپانی «هایر گراوند» اولین مستند خود را به نام «کارخانه آمریکایی» را در شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشتند. 

مستند «کارخانه آمریکایی» به موضوع جهانی‌سازی و رقابت تجاری میان آمریکا و چین می‌پردازد و داستان آن درباره یکمیلیاردر چینی به نام «کائو دوانگ» است که در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی، یکی از کارخانه‌ های تعطیل شده جنرال موتورز را در ایالت اوهایو خریداری کرد تا بتواند شعبه آمریکایی کمپانی بزرگ ساختشیشه اتومبیل خودش به نام «فویائو» را تاسیس کند

به همین دلیل تعدادی نیرو از چین به آمریکا آمدند و در کنار دو هزار کارگر آمریکایی مشغول به کار شدند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌ رسد اما در ادامه تفاوت‌ های فرهنگی میان کارمندان ارشد چینی و کارگران آمریکایی مشکل‌ ساز می‌ شود.

این مستند به کارگردانی مشترک «استیون بوگنار» و «جولیا ریچرت»اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس تجربه کرد و موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از این رویداد سینمایی شد و از حالا به عنوان یکی از شانس‌های اسکار مستند شناخته می‌شود.

مستند «کارخانه آمریکایی» به ۲۸ زبان ترجمه شده و از تاریخ ۲۱ اوت (۳۰ مرداد) در اختیار ۱۳۹ میلیون کاربر نتفلیکس در ۱۹۰ کشور جهان قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24