Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

توانایی خلق ٧٠٠ میلیارد تومان درآمد از حوزه صنایع معدنی یک واقعیت است می توانیم، با بخش معدن نیازهای اقتصادی کشور را تامین کنیم اتفاقات خوبی در حوزه روابط عمومی های شستا رخ داد / حرفه ای ها آمدند نشست خبری علی رستمی مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران، روز گذشته در محل این شرکت برگزار شد. این مقام مسئول در شرکت املاح معدنی ایران با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست خبری و تبریک روز خبرنگار به نمایندگان رسانه های حاضر در نشست گفت: روز خبرنگار را با چند روز تاخیر به شما واسطه های بین مردم و مسئولین تبریک می گویم، که کار بسیار مهمی را انجام می دهید و موجب افتخار ما هستید. رستمی با ابراز خوشحالی از اتفاقات مثبت رخ داده در حوزه رسانه ای و روابط عمومی، هلدینگ های شستا گفت: استفاده از افراد و روزنامه نگاران حرفه ای در این مجموعه اتفاق مبارکی است، که نشانگر عزم و اراده جدی شستا در جهت بهترین بودن و داشتن بهترین عملکرد در حوزه رسانه ایست. حضور این افراد به طور قطع نقطه مثبت کار شستا خواهد بود؛ اشخصاصی که هم کار رسانه ای را به خوبی می شناسند و تعریف درستی از عملکرد روابط عمومی ها دارند. وی در ادامه گفت: حوزه صنایع معدنی در کشور ما توانایی خلق ٧٠٠ میلیارد تومان درآمد را داراست. بنابراین بایستی...

مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران: ٢٠٠ میلیون دلاری می شویم، تا ١۴٠٣

بورس24 : نشست خبری علی رستمی مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران، روز گذشته در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، این مقام مسئول در شرکت املاح معدنی ایران، با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست خبری و تبریک روز خبرنگار به نمایندگان رسانه های حاضر در نشست گفت: روز خبرنگار را با چند روز تاخیر به شما واسطه های بین مردم و مسئولین تبریک می گویم، که کار بسیار مهمی را انجام می دهید و موجب افتخار ما هستید. 

رستمی با ابراز خوشحالی از اتفاقات مثبت رخ داده در حوزه رسانه ای و روابط عمومی، هلدینگ های شستا گفت: استفاده از افراد و روزنامه نگاران حرفه ای در این مجموعه اتفاق مبارکی است، که نشانگرعزم و اراده جدی شستا در جهت بهترین بودن و داشتن بهترین عملکرد در حوزه رسانه ایست. حضور این افراد به طور قطع نقطه مثبت کار شستا خواهد بود؛ اشخصاصی که هم کار رسانه ای را به خوبی می شناسند و تعریف درستی از عملکرد روابط عمومی ها دارند.

وی در ادامه گفت: حوزه صنایع معدنی در کشور ما توانایی خلق 700 میلیارد تومان درآمد را داراست. بنابراین بایستی از پتانسیل های موجود در این حوزه به بهترین نحو استفاده کنیم.

او ادامه داد: با این وجود همچنان مقادیر بسیار کوچکی از این منابع را استخراج می کنیم. چرا باید اینگونه باشد، وقتی که بخش معدن توانایی تامین نیازهای اقتصادی کشور را داراست. 

وی افزود: من معتقدم با بخش معدن می توانیم، نیازهای اقتصادی کشور را تامین کنیم. او درباره اینکه چرا شاملاچرا تا بدین شکل مورد توجه بازار سهام قرار گرفت، در ادامه گفت: ما محصولی را انتخاب کردیم، که به شدت بازار داشت. نمک حاشیه سود بسیار بالایی دارد. 

وی تصریح کرد، در زمینه صادرات نیز خوب عمل کردیم. عراق ارمنستان، روسیه، ترکمنستان مشتری ما هستند و بزرگترین تولید کننده و صادر کننده نمک کشور شدیم

رستمی تاکید کرد: شرکت هم در حوزه تحریم و هم موضوعات داخلی هیچ ریسکی ندارد. افزایش سرمایه قابل توجه، در ایجاد شرایط خوب زمان اکنون کمک کرد. تکنولوژی لازم نیز بومی سازی شد، و اعلام کردیم کارخانه نمک ساز داریم، تا بدانند از طراحی کارخانه تا ساخت و راه اندازی توسط مجموعه ما به انجام می رسد.

به گفته این مقام مسئول در این شرکت ارزش آفرینی از طریق توسعه فعالیت های معدنی در دستور کار است. کارخانه سولفات سدیم اراک نیز امسال راه اندازی می شود، با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن.

او گفت: سود ناخالص شرکت هم ۲۱۸ درصد رشد کرده، و سود خالص ۳۰۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد را به خود دیده است.

رستمی ادامه داد: افزایش قیمت ها و کنترل هزینه ها توسط مجموعه نیز زمینه ساز شرایط خوب امروز شد؛ شاخص بورس رشد خوبی را تجربه کرد، اما ما بیش از شاخص رشد کردیم و برای سهامداران 400 درصد خلق ارزش صورت پذیرفت و تا سال 1403 شرکت معدنی املاح ایران 200 میلیون دلاری می شود. 

به گفته وی چنانچه کیک اقتصاد کشور بزرگ شود، دیگر کشور درگیر موضاعاتی همانند فساد اقتصادی نخواهد بود؛ و این مهم در گرو برداشتن موانع پیش روی تولید است.

وی خاطرنشان کرد: کار کارخانه سولفات اراک ما امسال کلید می خورد با ظرفیت تولید100 هزار تن. می توانم این نوید را نیز بدهم که از سال 99 از وارد کننده سولفات سدیم به تولید کننده این محصول در جهان بدل خواهیم گشت. 

به گفته وی 24 محدوده اکتشافی به نام شرکت ثبت شده است و در حوزه معدنی خبرهای خوبی طی ماه های آینده اعلام خواهد شد. ما جز شرکت های شفاف بورس هستیم و این روزها ارزش شرکت به 1500 میلیارد تومان رسیده است. 

او گفت: شستا یک مدل مترقی از اداره شرکت ها را از طریق هلدینگ های تخصصی به نمایش گذاشته است و عملکرد شرکت ها را به خوبی زیر نظر قرار می دهد.

رستمی اضافه کرد: استاندارترین نمک جهان در این کارخانه تولید می شود و ما بزرگترین تولید کننده نمک استاندارد هستیم. محصول مجموعه به جهت کیفیت خوبی که دارد، در بازارهای صادراتی جای خود را به خوبی باز کرده است. امارات، قطر، بحرین، روسیه و...؛ از مشتریان ما بوده و در حوزه صادرات نیز به جد عمل کرده ایم.

وی در پایان تاکید کرد، سهم شاملا بازدهی خوبی را به ثبت رسانده که به خاطر عملکرد مجموعه بوده است و من همچنان ورود به این سهم را به اهالی بازار سرمایه توصیه می کنم.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24