Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در نشست خبری مدیر عامل شرکت افق کوروش ، امیر خسرو فخریان در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر افق کوروش ۱۵۵۵ شعبه دارد ، که از ابتدای سال ۲۰۰ شعبه جدید افتتاح شده است. وی گفت: تا پایان سال ۱۶۰۰ شعبه و بیشتر از آن هم افتتاح خواهد شد.

خبرهایی جذاب از افق کوروش

بورس24 : در نشست خبری مدیر عامل شرکت افق کوروش، امیر خسرو فخریان در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر افق کوروش ۱۵۵۵ شعبه دارد که از ابتدای سال ۲۰۰ شعبه جدید افتتاح شده است. 

وی گفت: تا پایان سال ۱۶۰۰ شعبه و بیشتر از آن هم افتتاح خواهد شد.

او گفت: تلاش می کنیم، توسعه کسب و کار شرکت بیشتر از طریق فرانچایز باشد و امیدواریم فرهنگ خدمات زنجیره ای را در کشور گسترش دهیم.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰۰ فروشگاه از طریق استفاده از فرانچایز در افق کوروش فعال هستند که یک رکورد برای ما به‌ حساب می‌ آید و البته این تعداد تا پایان سال توسعه بیشتری خواهند یافت.

فخریان ادامه داد:  افق کوروش در سال ۹۶ جزو۴۰ شرکت برتر ایران بود و در سال گذشته و همچنین امسال نیز رتبه بهتری را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به‌ صورت فروشگاه زنجیره ایی در ایران کم است، گفت: افق کوروش در حال گسترش فرهنگ خدمت‌ رسانی زنجیره ای است و امسال نیز سعی می‌ کنیم، این روند را در افزایش خدمت‌ رسانی در نقاط مختلف کشور ادامه دهیم.

فخریان گفت: افق کوروش تلاش کرده هر دو ماه کمپین ویژه روی کالاها و مشوق های خوبی داشته باشد، تا کالا ها را با قیمت مناسب عرضه نماید. اولویت ما مشتریان هستند و برای ما جلب رضایت مشتری اهمیت دارد.

افزایش سرمایه داریم، اطلاع می دهیم 

وی گفت: قیمت عرضه اولیه در بهمن ماه ۱۶۹۵ تومان بوده و به ۵ هزار۷۸۰ تومان رسیده است.

فخریان گفت: برنامه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی در دستور کار است، که زمان و میزان آن مشخص نیست.

در ادامه نشست کاظم کلب‌ خانی؛ مدیر عامل فروشگاه اینترنتی (اُکالا) افق کوروش، گفت: این شرکت بازوی فروشگاه افق کوروش است، ما به دنبال استفاده از فرصت‌ های اقتصادی هستیم و در دوره کوتاهی که فعالیت خود را آغاز کرده‌ ایم، موفقیت‌ های چشم‌ گیری داشته‌ ایم. 

وی افزود: هدف فروشگاه اینترنتی ( اُکالا) رساندن سریع و با کیفیت کالا به دست مصرف‌ کننده است، که ۹۵ درصد زمان تحویل کالا بر اساس اعلام قبلی به مشتری، با هزینه حمل و نقل پایین تری رو به رو شده است.

کلب خانی گفت:برای خرید‌های بالا ۱۰۰ هزار تومان هزینه، رایگان است، که البته این خدمات ویژه را فعلا در تهران و کرج داریم و به زودی در مشهد، قزوین، کرمان و ... نیز راه‌ اندازی می شود. 

سیستم خرده فروشی همچنان جای کار دارد 

مدیر عامل شرکت گفت: ما از آخرین رویکردهای پرداخت اعم از کیف پول تخصصی، پرداخت در محل و پرداخت آنلاین بهره می‌ بریم و از نظر صرفه‌ جویی در وقت، ۱۵۰ هزار ساعت وقت مشتریان کمتر هدر می رود و ۵۳ هزار لیتر نیز مصرف سوخت را کاهش داده‌ایم. 

در ادامه مدیر عامل افق کوروش درباره روند صنعت خرده‌ فروشی در کشور، گفت: به نظر بازار، بازاری خالی است و ظرفیت‌ های معتددی در این بازار وجود دارد و امکان توسعه آن وجود دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24