Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فرابورس ایران در سومین شنبه مردادماه ١٣٩٨ شاهد پنجمین عرضه اولیه خود در سال جدید بود که به کشف قیمت ١٨ هزار و ۵٠٠ ریالی هر سهم شرکت پخش هجرت انجامید... امروز ١٩ مرداد ١۵ درصد از سهام پخش هجرت معادل ۶٧ میلیون و ۵٠٠ هزار سهم با مدیریت عرضه کارگزاری صبا تامین عرضه اولیه شد. برای خریداری «هجرت» ۶٠۴ هزار و ٢٨٠ کد معاملاتی اعم از حقیقی و حقوقی اقدام کردند که تخصیص حداکثر ١١٣سهم به هر یک از ۶٠٠ ‏هزار و ٨۵۵ کد معاملاتی صورت گرفت...

هجرت ۶٠٠٠٠٠ سهامدار به «هجرت»

بورس24 : فرابورس ایران در سومین شنبه مردادماه 1398 شاهد پنجمین عرضه اولیه خود در سال جدید بود که به کشف قیمت 18 هزار و 500 ریالی هر سهم شرکت پخش هجرت انجامید.

امروز 19 مرداد 15 درصد از سهام پخش هجرت معادل 67 میلیون و 500 هزار سهم با مدیریت عرضه کارگزاری صبا تامین عرضه اولیه شد. برای خریداری «هجرت» 604 هزار و 280 کد معاملاتی اعم از حقیقی و حقوقی اقدام کردند که تخصیص حداکثر 113سهم به هر یک از 600 ‏هزار و 855 کد معاملاتی صورت گرفت.

از ابتدای امسال تا کنون سهام شرکت‌های کشت‌وصنعت شریف آباد، تولید ژلاتین کپسول ایران و دارویی ره‌آورد تامین به روش ثبت سفارش و ویتانا به روش گشایش نماد در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه شده بودند که روز جاری پنجمین عرضه اولیه امسال فرابورس در نماد «هجرت» نیز به روش ثبت سفارش در این بازار انجام شد.

مسعود بهرامی نوید، مدیرعامل پخش هجرت در پنجاه و نهمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» که هفته گذشته در فرابورس ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۳۳ تاسیس شده و امروزه جزو سه شرکت بزرگ و عمده پخش دارویی کشور محسوب می‌شود، سرمایه کنونی شرکت را ۴۵ میلیارد تومان عنوان کرده و گفته بود: هدف هیئت‌مدیره شرکت، تامین داروی با کیفیت مطلوب در سراسر کشور و دستیابی به جایگاه دوم در سهم بازار بین 3 شرکت عمده در این بخش است.

بهرامی نوید با اشاره به سهم 60 درصدی فروش داروهای داخلی در پخش هجرت در پایان سال گذشته عنوان کرده بود: فروش کالای داخلی توسط این شرکت در سال ۹۷ نسبت به سال پیش از آن رشد ۷۷ درصدی را تجربه کرده و این سیاستی بوده است که ما در در راستای افزایش مارجین سود شرکت پخش به دنبال آن رفته‌ایم.

مدیرعامل پخش هجرت همچنین در خصوص تاثیر تحریم‌ها بر عملکرد این شرکت گفته بود: اگرچه تحریم‌ها علیه اقتصاد کشورمان باعث بروز تاخیر و تعجیل‌هایی شد و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد، اما تلاش کردیم به روند خود ادامه بدهیم و این موانع مرتفع شوند. به طور کلی افزایش فروش داخلی نه جبری از سوی تحریم‌ها، بلکه انتخاب و گزینش شرکت پخش هجرت بود.

منبع : مدیریت ارتباطات فرابورس ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24