Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : پتروشیمی آبادان هم به جمع بازار پایه ای های فرابورس پیوست. این شرکت بورسی که با زیان انباشته سنگینی مواجه شده بود، در اوایل سال جاری، برنامه افزایش سرمایه خود را از محل تجدید ارزیابی دارائی ها را در سامانه کدال منتشر کرد،اما در اوایل مرداد جاری، خبر اخراج این شرکت از بورس و ورود به بازار پایه آن، به طور قطعی از سامانه کدال اعلام شد... این شرکت فعلا در وضعیت توقف و تعلیق قرار دارد، اما قطعا بازگشایی آن ، در بازار پایه فرابورس خواهد بود. حال آن که زمان بازگشایی سهم چه زمانی قطعی شود، بستگی به تسریع در عملکرد هیات مدیره شرکت جهت اطلاع رسانی و ارائه گزارشات و مستندات لازم خواهد داشت...

خداحافظی پتروشیمی آبادان از بورس رسمی شد

بورس24 : پتروشیمی آبادان هم به جمع بازار پایه ای های فرابورس پیوست. این شرکت بورسی که با زیان انباشته سنگینی مواجه شده بود، در اوایل سال جاری، برنامه افزایش سرمایه خود را از محل تجدید ارزیابی دارائی ها را در سامانه کدال منتشر کرد،اما در اوایل مرداد جاری، خبر اخراج این شرکت از بورس و ورود به بازار پایه آن، به طور قطعی از سامانه کدال اعلام شد.

این شرکت فعلا در وضعیت توقف و تعلیق قرار دارد، اما قطعا بازگشایی آن ، در بازار پایه فرابورس خواهد بود. حال آن که زمان بازگشایی سهم چه زمانی قطعی شود، بستگی به تسریع در عملکرد هیات مدیره شرکت جهت اطلاع رسانی و ارائه گزارشات و مستندات لازم خواهد داشت.

وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد تعلیق نماد شرکت پتروشیمی آبادان به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت به علت عدم خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت پس از دو سال از تاریخ شمولیت و با تصمیم هیئت پذیرش از بازار بورس اخراج شد.

وی گفت:ضمنا در سایت شرکت بورس به شمولیت ماده 141قانون تجارت در خصوص این شرکت اشاره شده بود.

روشن قلب گفت: معاملات شرکت در بازار پایه پس از اتمام تشریفات لازم توسط هیئت مدیره ناشر ، شروع می شود.

این مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد زمان بازگشایی نماد در بازار پایه فرابورس گفت: اداره نظارت بر ناشران بورسی ارتباطی با فرآیند فوق ندارد و لذا اظهار نظر برای این موضوع توسط این اداره امکان پذیر نیست.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24