Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴: این روزها شاهد خبر خوبی در حوزه سنگ آهن و فولاد بودیم. مصوبه ممنوعیت صادرات سنگ آهن و تعهد تامین سنگ آهن داخلی خبر بسیار خوبی برای شرکت های فولادی از جمله ذوب آهن بود؛ شرکتی که برنامه تولید سه میلیون و پنجاه هزار تن را داشته و پیش زمینه رسیدن به این بودجه، تولید تامین پایدار سنگ آهن می باشد.

ذوب آهن به تارگت های پیش بینی شده می رسد

بورس24 : این روزها شاهد خبر خوبی در حوزه سنگ آهن و فولاد بودیم. مصوبه ممنوعیت صادرات سنگ آهن و تعهد تامین سنگ آهن داخلی خبر بسیار خوبی برای شرکت های فولادی از جمله ذوب آهن بود؛ شرکتی که برنامه تولید سه میلیون و پنجاه هزار تن را داشته و پیش زمینه رسیدن به این بودجه، تولید تامین پایدار سنگ آهن می باشد.

بدین ترتیب با این مصوبه سنگ آهن مورد نیاز این شرکت به جای صادرات، در تعهد تامین شرکت ها قرار گرفته و ذوب آهن به بودجه تولید و فروش خود یک گام دیگر نزدیک شد.

ذوب در گزارش بودجه 98 خود فروش بیش از 2،5 میلیون تن محصول را پیش بینی نموده که در 4 ماهه بیش از 30 درصد از این بودجه را پوشش داده است.

حال با تامین پایدار سنگ آهن ناشی از این مصوبه و ایجاد تعهد در شرکت های سنگ آهنی شاهد رشد تولید و فروش طی ماه های آتی و تحقق بودجه تولید و فروش ذوب آهن خواهیم بود.

بودجه ای که هم از نظر تولید و هم از نظر فروش مقداری و هم ریالی به نسبت سال 97 رشد قابل توجهی داشته و شرکت می تواند به تولید بالای 3 میلیون تن و فروش پیش بینی شده بودجه دست یابد.

در نهایت این رشد تولید و فروش طی ماه های آتی با تامین کامل سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن، شرکت گزارشات بهتری در زمینه فروش و عملکرد های ماهانه منتشر خواهد کرد و صورت های مالی شرکت نیز می تواند زمینه ساز سود سازی های بالاتری به نسبت 3 ماهه اول سال باشد.

گفتنی است، ذوب در 4 ماهه نیز نزدیک به 780 هزار تن تولید محصول داشته است و توانسته 26 درصد از این بودجه تولید را پوشش دهد.

پس با تزریق بیشتر سنگ آهن و مرتفع شدن منابع تامین مواد اولیه، شرکت قادر خواهد بود به بودجه بالای 3 میلیون تنی تولید هم دست یابد.

منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24