Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : بر اساس شنیده ها پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی بالاخره استعفا داده است... شنیده‌ها از استعفای پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی در حالی خبر می‌دهند که مسولان این سازمان پیش از این رسما این موضوع را رد نکرده بودند.در این حال سید جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با بورس ٢۴ اعلام کرد که شایعه استعفای رئیس سازمان مورد تائید ما نیست و آقای پوری حسینی فقط چند روزی است که به مرخصی رفته است...

رئیس سازمان خصوصی سازی بالاخره استعفا داد؟

بورس24 : بر اساس شنیده ها پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی بالاخره استعفا داده است.

شنیده‌ها از استعفای پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی در حالی خبر می‌دهند که مسولان این سازمان پیش از این رسما این موضوع را رد نکرده بودند.در این حال سید جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با بورس24 اعلام کرد که شایعه استعفای رئیس سازمان مورد تائید ما نیست و آقای پوری حسینی فقط چند روزی است که به مرخصی رفته است.
ظاهرا بعد از حضور میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی به همراه وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته و اعتراض نمایندگان مجلس به عملکرد این سازمان، پوری حسینی به صورت کتبی استعفای خود را تقدیم وزیر اقتصاد کرده است.
بر اساس شنیده‌ها ظاهرا فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با این استعفا موافقت نموده است ولی تاکنون در رد یا تایید این موضوع خبری منتشر نشده است.
هر چند که برخی شنیده‌ها نیز حکایت از این دارند که دژپسند استعفای پوری حسینی را از ریاست سازمان خصوصی‌سازی به رئیس جمهور ارجاع داده است تا حسن روحانی خود شخصا در خصوص استعفای رئیس ستاد انتخاباتی اش در آذربایجان شرقی در سال های 92 و 96 تصمیم گیری کند.
این گزارش می‌افزاید: در حالی پوری حسینی با حواشی بسیار صندلی ریاست خود را با اکراه در سازمان خصوصی‌سازی ترک می‌کند که شنیده شده وی قرار است مدیریت یک بانک را به عهده بگیرد که هنوز این خبر تایید نشده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24