Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : گلتاش یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات شوینده است که در گزارش تیرماه خود فروشی در حدود ٢۵ میلیارد تومان را ثبت کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان تیر ماه موفق به ثبت رقم فروش ٣٠٠میلیارد تومانی شده است ، رقمی که سال گذشته در حدود١١۶ میلیارد تومان بوده است. همچنین این شرکت در گزارش شش ماهه منتشر شده خود با رشد ٣٢۴درصدی در سود سازی روبرو بوده و به ازای هر سهم در شش ماهه ٧٨ تومان سود محقق کرده است.

گلتاش فروش ٣٠٠ میلیارد تومانی ثبت کرد

بورس24 : گلتاش یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات شوینده است که در گزارش تیر ماه خود فروشی در حدود 60  میلیارد و 500 میلیون تومان را ثبت کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان تیر ماه موفق به ثبت رقم فروش 300 میلیارد تومانی شده است ، رقمی که سال گذشته در حدود116 میلیارد تومان بوده است. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، همچنین این شرکت در گزارش شش ماهه منتشر شده خود با رشد 324درصدی در سود سازی روبرو بوده و به ازای هر سهم در شش ماهه 78 تومان سود محقق کرده است. 

یزدان کرمی مدیر عامل شرکت گلتاش درباره آخرین وضعیت عملکردی این شرکت به بورس24 گفت: در تیر ماه عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم رکورد تولید را در گلتاش تغییر دهیم و در زمینه های تولید ، بارگیری و فروش رکورد های جدیدی را به ثبت رساندیم و با توجه به بازخورد هایی که از وضعیت بازار گرفتیم انتظار داریم در مرداد ماه نیز عملکرد مشابهی را تجربه کنیم.

کرمی در ادامه افزود: از جمله اقداماتی که در سال مالی جاری منجر به بهبود شرایط ما شد فعالیت های صورت گرفته در راستای افزایش بهره وری پرسنل، کنترل بهای تمام شده و مدیریت تامین مواد اولیه بوده است، به طوری که در بخش تامین مواد اولیه با مشکلی روبرو نبودیم و با توجه به ناپایداری های موجود در بازار به میزان لازم دپوی مواد اولیه داشتیم تا خطوط تولید با مشکل در تولید روبرو نشود. همچنین با توجه به وجود تحریم ها در زمینه بومی سازی و جایگزینی برخی مواد اولیه با حفظ کیفیت محصول تولیدی ورود کردیم، که این موضوع نیز منجر به کاهش بهای تمام شده تولید و کاهش ریسک نبود مواد اولیه شد.

کرمی گفت: با توجه به شرایط موجود انتظار داریم به بودجه اعلامی در گزارش تفسیری برسیم و علی رغم تمام مشکلات موجود توانستیم با انتخاب استراتژی های مناسب فروش و تامین مواد اولیه عملکرد بهتری به نسبت سال مالی گذشته تاکنون به ثبت برسانیم و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد. 

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24