Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از تاریخ درج نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران تا زمان گشایش نماد، ۴ ماه مهلت قانونی وجود داشته که اوایل تیرماه این فرصت به اتمام رسیده است اما با اخذ مهلت ٢ ماهه دیگر از سازمان بورس، شرایط لازم برای گشایش نماد سهام فرابورس طی روزهای اخیر فراهم شده است.

پاسخ به یک ابهام درباره انتقال نماد «فرابورس» به بازار بالاتر

بورس24 : طبق آنچه در پیام ناظر آمده است، نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران به منظور انتقال به بازار اول فرابورس ایران متوقف می شود و بدیهی است نحوه و زمان گشایش نماد معاملاتی مذکور (فرابورس1) در بازار اول فرابورس ایران متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

برخی فعالان بازار معتقدند این پیام به معنی تغییرات چراغ خاموش مقررات جدید بازار پایه بوده که با این روش اطلاع رسانی شده است.

مبینا بنی اسدی، مدیر ارتباطات فرابورس ایران در خصوص جابجایی نماد فرابورس در روزهای آتی و احتمال اجرایی شدن مقررات جدید بازار پایه به خبرنگار بورس24 گفت: انتقال نماد فرابورس به بازار اصلی ارتباطی به اجرایی شدن مقررات بازار پایه ندارد و پیغام ناظر در روزهای گذشه فقط مربوط به جابجایی نماد فرابورس به منظور گشایش نماد در بازار اول بوده است.

وی گفت: از تاریخ درج نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران تا زمان گشایش نماد، 4 ماه مهلت قانونی وجود داشته که اوایل تیرماه این فرصت به اتمام رسیده است اما با اخذ مهلت 2 ماهه دیگر از سازمان بورس، شرایط لازم برای گشایش نماد سهام فرابورس طی روزهای اخیر فراهم شده است و این موضوع هیچگونه ارتباطی با اجرایی شدن قوانین جدید بازار پایه ندارد.

بنی اسدی عنوان کرد: به زودی نشست خبری امیر هامونی ، مدیر عامل فرابورس ایران برگزار خواهد شد که این نشست در راستای گشایش نماد این شرکت در بازار اول فرابورس خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24