Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر امور خارجه آمریکا با اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد که ایران پیشنهاد وی برای آمدنش به ایران و «گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران» را نپذیرفته است.

پمپئو: ایران پیشنهاد سفرم به تهران را قبول نکرد

بورس24 : وزیر امور خارجه آمریکا با اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد که ایران پیشنهاد وی برای آمدنش به ایران و «گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران» را نپذیرفته است.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه توییتر خود درباره ابراز تمایلش برای سفر به ایران و حضور یافتن در تلویزیون گفت: من اخیرا پیشنهاد کردم که به تهران سفر کرده و به طور مستقیم با مردم ایران صبحت کنم. حکومت پیشنهاد من را نپذیرفت.

پمپئو همچنین در این باره گفت که ما از این نمی‌ترسیم که ظریف به آمریکا آمده و از حق آزادی بیان برخودار شود. آیا واقعیت حکومت ایران آن‌قدر بد است که اجازه نمی‌دهد من هم همین کار را در تهران انجام بدهم؟ چه می‌شود اگر مردم حقیقت بدون فیلتر و خلاصه‌نشده را بدانند؟

وزیر امور خارجه آمریکا پیش از این نیز در گفت‌گویی با شبکه بلومبرگ برای حضور یافتن در تلویزیون ایران تمایل نشان داده و گفت که آماده است به تهران بیاید و در تلویزیون ایران «با خوشحالی»، استدلال آمریکا برای تحریم‌ها را توضیح دهد.

وی همچنین در این باره گفت: من از فرصت گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران درباره آن‌چه حکومتشان انجام داده و آسیبی که به ایران وارد کرده، استقبال خواهم کرد.

درخواست پمپئو در حالی دوباره تکرار شده که علی ربیعی، سخنگوی دولت با اشاره به سفرهای اخیر وزیر خارجه کشورمان گفت: سفر به ۶ کشور صورت گرفت و باید گفت خوشبختاته گفت‌وگوی ظریف با رسانه ها، پمپئو را به آن وا داشت که با ما گفت‌وگو کند ، ما هم می‌گوییم ایشان می‌تواند با خبرنگار ما خانم مرضیه هاشمی گفت‌وگو کند.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24