Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : نماد بانک ملت بیش از یک ماه است که متوقف مانده و هیچگونه معامله ای روی آن انجام نمی شود.آخرین داد و ستدهایی که در سال جاری بر روی نماد «وبملت» انجام شد ، مربوط به ٢۶ تیر ماه است. پس از آن ناظر بازار نماد این شرکت بانکی را به دلیل بررسی وضعیت اطلاعاتی تعلیق و سپس متوقف کرد... دقیقا یک سال قبل در چنین روزهایی هر سهم «وبملت» در محدوده قیمتی ٩۵ تومان معامله می شد و حالا پس از گذشت ١٢ ماه در محدوده ۴٣٠ تومان قرار گرفته است. در دوره ١٢ ماهه سال ٩٧ نماد «وبملت» از محدوده ١٠٧ تومان تا ٢٨٨ تومان رشد کرد و حدود ١٧٠ درصد بازدهی داشت. از ابتدای سال جاری تا روز توقف نیز حدود ۵٠ درصد بازدهی داد. بدین ترتیب مجموع بازدهی ١۵ ماهه «وبملت» به حدود ٣٠٠ درصد رسیده است...

علت توقف نمادی که ٣٠٠ درصد بازدهی داشته چیست؟درباره بانک ملت صحبت می کنیم!!

بورس24 : نماد بانک ملت بیش از یک ماه است که متوقف مانده و هیچگونه معامله ای روی آن انجام نمی شود.آخرین داد و ستدهایی که در سال جاری بر روی نماد «وبملت» انجام شد ، مربوط به 26 تیر ماه است. پس از آن ناظر بازار نماد این شرکت بانکی را به دلیل بررسی وضعیت اطلاعاتی تعلیق و سپس متوقف کرد.

دقیقا یک سال قبل در چنین روزهایی هر سهم «وبملت» در محدوده قیمتی 95 تومان معامله می شد و حالا پس از گذشت 12 ماه در محدوده 430 تومان قرار گرفته است. در دوره 12 ماهه سال 97 نماد «وبملت» از محدوده 107 تومان تا 288 تومان رشد کرد و حدود 170 درصد بازدهی داشت. از ابتدای سال جاری تا روز توقف نیز حدود 50 درصد بازدهی داد. بدین ترتیب مجموع بازدهی 15 ماهه «وبملت» به حدود 300 درصد رسیده است.

دستاوردهای سال 97

نماد بانک ملت 31 تیر ماه مجمع برگزار کرد و به رغم تصویب صورت های مالی اما سودی میان سهامداران تقسیم نکرد. مدیران شرکت در این جلسه به نقدشوندگی بالای سهم در بازار سرمایه، رشد 191 درصدی ارزش بازار سهام در سال 97، کاهش بهای تمام شده پول، تسریع در فروش اموال مازاد، افزایش درآمدهای غیرمشاع و مولدسازی اشاره کردند.

همچنین در زمان توقف نماد «وبملت» این شرکت گزارش حسابرسی نشده سه ماهه نخست سال مالی 98 را منتشر کرد. در این دوره بانک ملت در حالی برای هر سهم 79 ریال سود شناسایی کرد که در دوره مشابه سال گذشته نیز به مبلغ مشابهی یعنی 75 ریال دست یافته بود.

در حالی که بیش از 40 روز از توقف نماد «وبملت» گذشته و بر اساس دستورالعمل های سازمان قرار بود که دیگر سهام متوقفی نداشته باشیم ، اما هنوز از زمان بازگشایی این نماد بانکی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

ابهامات هنوز برطرف نشده

وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص علت متوقف ماندن نماد «وبملت» به خبرنگار بورس24 اعلام کرد: در پی خبرهایی که در خصوص بانک ملت در رسانه ها انتشار یافت، از بانک خواستیم تا نسبت به آخرین وضعیت خود اطلاعاتی را ارائه کرده و شفاف سازی نماید اما هنوز از سوی بانک ملت اطلاعیه ای مبنی بر شفاف سازی منتشر نشده است.

او تاکید کرد: به محض این که ابهاماتی که در خصوص بانک ملت به وجود آمده، برطرف شود نماد «وبملت» بازگشایی خواهد شد و هنوز نمی توان زمان دقیق بازگشایی این نماد را اعلام کرد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 2 نظر دارد.

  • محمد مجد
    محمد مجد

    از 26 خرداد بسته شده،كه به اشتباه 26 تیر ذكر شده

    4 سال پیش
  • fereidoon agazadeh
    fereidoon agazadeh

    باوجود ابهامات چگونه مجوز تشکیل مجمع سالیانه را دریافت کرده و مجمع را برگزار کردند مگر نماینده سازمان بورس در مجمع شرکت نکرده بود!؟؟؟

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24