Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معادن و فلزات و فولاد مبارکه سه کرسی و سرمایه گذاری امید دو کرسی هیات مدیره را صاحب شدند مناقشه ای هم نبود ، هیچی صورت جلسه این مجمع امضا ، نهایی و ثبت می شود

اجماع عمده سهامداران گل گهر به نفع شرکت و صنعت

بورس24 : دومین مجمع انتخاب هیات مدیره شرکت گل گهر امروز بدون هیچ مناقشه ای برگزار شد و با تغییر اعضای هیات مدیره منتخب مجمع نهم تیر به پایان رسید.

هر چند این مجمع با حضور بیش از 54 درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد ، اما بر اساس پیگیری های خبرنگار بورس24 و برخلاف برخی گمانه زنی ها ، «وامید» به عنوان یکی از سهامداران اصلی شرکت اگرچه غائب جلسه بود ولی مخالفتی نداشت و محمود نوریان برای اعلام کاندیداتوری از سوی این شرکت در جلسه حاضر شده بود.

محمود نوریان در مجمع گفت: اطمینان می دهم که مجموعه «وامید» مصوبات این مجمع را تایید خواهد کرد و تصمیمات مجمع مورد تائید سرمایه گذاری امید خواهد بود.مجمع نهم تیرماه جلسه ای بود که به تغییر اعضای هیات مدیره گل گهر منتج شد و شرکت به قبضه مدیریتی سرمایه گذاری امید درآمده بود.

پس از این تغییرات شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات با هماهنگی هایی که با سایر سهامداران داشت ، با استناد به اساسنامه گل گهر و ماده 95 قانون تجارت درخواست برگزاری مجدد مجمع انتخاب هیئت مدیره را داد و نهایتا این مجمع در روز جاری با حضور بیش از 54 درصد صاحبان سهام تشکیل جلسه داد.

در ابتدای برگزاری مجمع مصوبات مجمع قبلی در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره لغو و مجددا انتخاب اعضای حقوقی هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت.

شرکت های

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ،

فولاد صبا نور ،

فولاد مبارکه ،

سرمایه گذاری امید ،

سرمایه گذاری سپه ،

صنعتی و معدنی چادر ملو و

سرمایه گذاری توسعه آهن گل گهر به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره کاندید شدند.

با توجه به درصد سهامداران حاضر در مجمع برخی سوالات در مجمع مطرح شد که بازرس قانونی شرکت در توضیحات خود اعلام کرد : عدم حضور فیزیکی یکی از سهامداران یا تعدادی از سهامداران عمده الزام قانونی ندارد و در صورتی موجب ایجاد مشکل خواهد شد که صورتجلسه مجمع و پذیرش سمت از سوی این سهامدار صورت نگیرد که نوریان نماینده ناظر شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرد ، هیچ نگرانی از بابت تائید صورتجلسه وجود نخواهد داشت.

با توجه به اتمام موارد مطرح شده در مجمع و پس از شمارش آرا در نهایت

سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات با 33.94 درصد رای ،

فولاد مبارکه با 32.94 درصد رای ،

صبا نور با 32.92 درصد رای ،

سرمایه گذاری امید با 0.13درصد رای و

سرمایه گذاری سپه با0.06درصد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و

سرمایه گذاری توسعه آهن گل گهر با 0.015 درصد و

چادرملو با 0.0003درصد به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

در نهایت با این ترکیب سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و فولاد مبارکه سه کرسی هیئت مدیره گل گهر را در اختیار گرفتند و موضوع انتخاب اعضای هیئت مدیره گل گهر به خوان هفتم رسید و نهایی شد ، بدون هیچ مناقشه ای.

یک مقام مسئول در بانک سپه درباره علت عدم حضور رسمی این مجموعه در مجمع گفت: نماینده ما «وامید» که ابلاغ کننده درخواست کاندیداتوری ما بود ، در مجمع حضور داشت و در جریان رخداد های مجمع بودیم و قانونا حضور فیزیکی ما نیز ضروری نبود و مصوبات مجمع صبح امروز مورد پذیرش ما خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24