Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تالارهای بازار فیزیکی بورس کالای ایران، طی تیر ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و...

افزایش حجم معاملات بورس کالا

بورس24 : تالارهای بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی تیر ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به ماه ماقبل به ترتیب رشد ۲۰ و ۴ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. 

طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۳۶۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۵ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۴۰۱ هزار و ۷۵۱ تن انواع قیر، ۲۱۲ هزار و ۸۶ تن انواع مواد پلیمری و ۱۰۴هزار و ۶۸۰ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴۶۵ هزار و ۹۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۲ هزار و ۹۹۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۶۹۷ تن عایق رطوبتی، ۵ هزار و ۱۴۰ تن سلاپس واکس، ۸ هزار تن کک، یک هزار و ۱۲ روغن پایه و ۱۵۱ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی تیر ماه میزبان معامله ۶۳۷ هزار و ۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۳۵ هزار و ۶۳ میلیارد ریال بود.در این تالار ۶۰۱ هزار و ۹۷۲ تن انواع فولاد، ۹ هزار و ۵۵۵ تن انواع مس، ۷۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۸ تن کنسانتره، ۱۱هزار و ۵۸۰ تن آلومینیوم، ۲۶ کیلو گرم شمش طلا، ۵ هزار تن سنگ آهن و ۱۰۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

بر اساس این گزارش تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی ماه گذشته شاهد معامله یک هزار و ۹۶۱ تن خرما بود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۱۶ هزار و ۳۷۱ تن کالا را تجربه کرد.تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی تیر ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال بودکه نسبت به ماه ماقبل به ترتیب رشد ۲۰ و ۴ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

منبع: کالا خبر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24