Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

احمد رضا ضرابیه صبح امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران، گفت: سال مالی گذشته برایمان...

مدیر عامل بیمه سامان: رشد ۲ برابری حق بیمه تولیدی را هدف گذاری کردیم

بورس24 : بیمه سامان عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ خود را با تقسیم ۱۰۰ ریال و پرداخت آن در حین برگزاری مجمع هفته گذشته به پایان برد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، هیات عامل این شرکت بیمه ای صبح امروز با حضور در جمع اصحاب رسانه، توضیحاتی در خصوص برنامه های پیش روی این شرکت دادند.  

احمد رضا ضرابیه مدیر عامل « بساما» در جمع خبرنگاران گفت: سال مالی گذشته ۵۳ درصد رشد درآمد در تولید حق بیمه داشتیم و موفق به ثبت رقم ۱۰۱۶ میلیارد تومان شدیم و امسال نیز هدف گذاری ما رشد ۲ برابری حق بیمه تولیدی است. 

وی در ادامه افزود: موفق به حفظ توانگری مالی با درصد ۱۳۲ در سطح یک شدیم و در برنامه داریم، این درصد را به ۱۸۰ درصد تا سال ۱۴۰۰ ارتقا دهیم.

ضرابیه در خصوص سرمایه گذاری در صنعت بیمه هم گفت: صنعت بیمه جز صنایع پویا است و با توجه به اینکه مدیران این صنعت در حوزه پوشش ریسک فعالند، این صنعت می تواند با توجه به توان مدیران آن در بحث پوشش ریسک جز صنایع با بازدهی مناسب و ریسک پایین باشد. 

این مقام مسئول در بیمه سامان به افزایش سرمایه این شرکت بیمه ای اشاره داشت و گفت: برنامه ما افزایش سرمایه از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۲۵۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات حال شده است، مقدمات این امر را آماده کردیم و منتظر اخذ تاییدیه های لازم از مقامات ناظر هستیم.

ضرابیه درباره هدف گذاری های شرکت متبوعش گفت: برنامه ریزی های ما در سه حوزه کوتاه مدت (۲۰ ساله) میان مدت (۵۰ ساله) و بلند مدت (۱۰۰ساله) طبقه بندی می شود؛ برنامه اولیه ما در سال ۹۲ تدوین و در سال ۹۵ بازنگری شد و در حال برنامه ریزی برای سال های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۶ هستیم، بازار هدف اصلی ما خانواده های ایرانی است و برنامه ریزی های ما بر اساس نیاز سنجی و ایجاد زیر ساخت های خدماتی در این بخش است. 

او اضافه کرد، هدف ما منطبق با انقلاب صنعتی چهارم خواهد بود و باید به سمت دیجیتال در حرکت باشیم، اکنون‌ در حال طرح ریزی و پیاده سازی زیر ساخت های لازم برای پیاده سازی کسب و کار خود بر بستر دیجیتال هستیم. 

وی ادامه داد: ضریب نفوذ صنعت بیمه هم اکنون در حدود ۲.۳ است و تا پایان سال ۱۴۰۰ باید ضریب نفوذ به ۷ درصد برسد؛ باید به این موضوع توجه داشت که درصد رشد صنعت بیمه از تولید ناخالص پیش است و ما برای افزایش ضریب نفوذ این آمادگی را داریم، تا نقش خود را در پیش برد اهداف خود در حوزه دانش بنیان و آماده سازی بسترهای لازم در توسعه فین تک و دانش بنیان ها بر بستر توسعه فضای دیجیتال در صنعت بیمه انجام دهیم و باید به یک پلت فرم برای تسهیل این ارتباط اقدام کنیم، کارخانه نوآوری سرآمد به همین منظور فعال شده است.

ضرابیه گفت: در حال حاضر مقدمات اولیه برای ورود به بازار بیمه های درمان خانواده ورود کردیم و ۱۳ هزار بیمه شده در این بخش داریم و به فروش خوبی در این حوزه دست پیدا کردیم در بخش بیمه های زندگی هم فعال هستیم و این رشته بیمه ای سهم قابل توجهی در پرتفوی بیمه ای ما دارد، با خدمات متنوعی چون انتخاب نحوه سرمایه گذاری،در بخش بیمه های ثالث نیز تنوع دهی را آغاز کردیم و بیمه های بر اساس پیمایش مسافت را راه اندازی کردیم، تا خدمات متنوع تری در این بخش ارایه شود.

مدیر عامل بیمه سامان درباره ضریب خسارت هم گفت: سال گذشته ضریب خسارت ما در مجموع ۴۷ درصد بوده است.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24