Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، در نظر دارد در راستای تکریم و رضایت مشتریان و...

باشگاه مشتریان این بانک جشنواره سپاس برگزار می کند

بورس24 : باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در نظر دارد در راستای تکریم و رضایت مشتریان و افزایش سطح کیفیت خدمات خود در این باشگاه اقدام به تغییرات اساسی نماید.

لذا از شما اعضای محترم باشگاه دعوت می شود، تا ضمن هزینه امتیازات کسب شده خود در قرعه کشی چرخ گردون، شارژ تلفن همراه و هدایای نقدی شرکت نموده و همچنین یکی از سه برنده خوش شانس سبد قرعه کشی پایانی ویژه نقدی ۳۰، ۵۰ و یکصد میلیون ریالی باشید.

شما فقط از ۲۲ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۳۹۸ فرصت دارید تا در این جشنواره شرکت کنید. به یاد داشته باشید با توجه تغییرات آتی در روند باشگاه پس از این تاریخ، امتیازات شما به دور بعد منتقل نخواهد شد.

توضیحات تکمیلی:

جشنواره پایانی، سومین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
آخرین فرصت جهت هزینه کردن امتیاز های باقی مانده جشنواره سوم
تاریخ شروع : ساعت ۲۰ روز شنبه مورخ ۲۲ تیرماه ۱۳۹۸ مصادف با ولادت امام رضا (ع)
تاریخ پایان : ساعت ۲۳ روز دوشنبه مورخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۸

۱- شرکت در قرعه کشی جذاب چرخ گردون :
– اگه شما ۳۰۰ امتیاز بانکداری الکترونیک دارید و حداقل ۹۰۰٫۰۰۰ امتیاز جمع کرده باشید، می توانید شانس خودتان را در یک دور قرعه کشی آنلاین چرخ گردون امتحان کنید. برای شرکت در این قرعه کشی ۸۰۰۰ امتیاز از شما کم می‌شود.
– اگه شما ۲۰۰ امتیاز بانکداری الکترونیک دارید و حداقل ۶۰۰٫۰۰۰ امتیاز جمع کرده باشید، می توانید شانس خودتان را در یک دور قرعه کشی آنلاین چرخ گردون امتحان کنید. برای شرکت در این قرعه کشی ۸۰۰۰ امتیاز از شما کم می‌شود.
– اگه شما ۱۰۰ امتیاز بانکداری الکترونیک دارید و حداقل ۳۰۰٫۰۰۰ امتیاز جمع کرده باشید، می توانید شانس خودتان را در یک دور قرعه کشی آنلاین چرخ گردون امتحان کنید. برای شرکت در این قرعه کشی ۸۰۰۰ امتیاز از شما کم می‌شود.

۲- سرویس خرید شارژ :
شما با بدست آوردن امتیاز های لازم، می‌توانید برای خودتان شارژ مستقیم تلفن همراه بگیرید :
– اگه شما ۱۵٫۰۰۰ امتیاز داشته باشید و امتیاز بانکداری الکترونیک شما به ۶۰ رسیده باشه به راحتی می توانید از طریق سایت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شارژ مستقیم ۲۰۰۰ تومنی برای سیم کارت‌های اعتباریتان بگیرید. بابت دریافت هر شارژ ۲ هزار تومنی ۱۶۰۰ امتیاز از شما کسر میشه.
– اگه توانستید امتیاز بانکداری الکترونیک خودتان رو به ۹۰ امتیاز برسانید، امکان خرید شارژ ۵ هزار تومانی برای شما فعال می‌شود. برای خرید هر شارژ ۵ هزار تومنی ۴۰۰۰ امتیاز از شما کسر میشه.
– ‏‏‏اگه ۱۲۰ امتیاز بانکداری الکترونیک داشته باشید، امکان خرید شارژ ۱۰ هزار تومانی برای شما فعال می‌شود. بابت خرید شارژ ۱۰ هزار تومانی ۸۰۰۰ امتیازتان کم می شود.

۳- سه سبد قرعه کشی ویژه جشنواره پایانی (نکته : سعی کنید هر آنچه امتیاز باقی مانده درسومین دوره جشنواره باشگاه مشتریان تا کنون کسب کرده اید را در این سبد ها هزینه نمایید):
شما می‌توانید از حداقل ۵۰۰ تا بینهایت امتیاز خود را در سبدهای قرعه کشی پایانی استفاده کنید :
– سبد قرعه کشی ۱۰۰ میلیون ریالی ویژه مشتریانی که امتیاز بخش سپرده آنها از ۴۵٫۰۰۰ امتیاز عبور کرده باشد.
– سبد قرعه کشی ۵۰ میلیون ریالی ویژه مشتریانی که امتیاز بخش سپرده آنها از ۳۰٫۰۰۰ امتیاز عبور کرده باشد.
– سبد قرعه کشی ۳۰ میلیون ریالی ویژه مشتریانی که امتیاز بخش سپرده آنها از ۱۵٫۰۰۰ عبور کرده باشد.

۴- سبد هدیه نقدی :
– اگه مجموع امتیازی که به دست آوردین به ۳۰۰٫۰۰۰ امتیاز رسید و۲۰۰ امتیاز هم توی بخش بانکداری الکترونیک کسب کردید، شما میتونید یک کارت هدیه ۵۰ هزار تومنی از بخش هدایای نقدی بگیرید. برای داشتن این هدیه ۲۰٫۰۰۰ امتیاز از مجموع امتیازهاتون کم میشه.
– اگه مجموع امتیازی که به دست آوردین به ۶۰۰٫۰۰۰ امتیاز رسید و۲۰۰ امتیاز هم توی بخش بانکداری الکترونیک کسب کردید، شما میتونید یک کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومنی از بخش هدایای نقدی بگیرید. برای داشتن این هدیه ۴۰٫۰۰۰ امتیاز از مجموع امتیازهاتون کم میشه.
– اگه مجموع امتیازی که به دست آوردین به ۹۰۰٫۰۰۰ امتیاز رسید و۲۰۰ امتیاز هم توی بخش بانکداری الکترونیک کسب کردید، شما میتونید یک کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومنی از بخش هدایای نقدی بگیرید. برای داشتن این هدیه ۸۰٫۰۰۰ امتیاز از مجموع امتیازهاتون کم میشه.

منبع: روابط عمومی 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24