Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

همراه بانک ایران زمین، به عنوان یکی از کامل ترین و ایمن ترین اپلیکیشن های حال حاضر سیستم بانکی است، اما بسیاری از مشتریان از خدمات منحصر به فرد آن بی اطلاعند و...

درباره یکی از کامل ترین و ایمن ترین اپلیکیشن های سیستم بانکی ،

بورس24 : شمس آبادی یکی از مدیران استانی بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین ملاک های بقای هر شعبه از دیدگاه مدیران عالی بانک اذعان داشت: منافع بانک در کلیه تعاملات اعم از جذب مشتری، ارائه خدمات، اعطای تسهیلات و...؛ باید در راس امور قرار گرفته و در هر زمینه ای که انتفاع بانک تامین نگردد، در ادامه آن فعالیت باید تجدید نظر نمود.

وی با اشاره به این موضوع که مهم ترین مشتریان بانک، مشتریان بالفعل و کنونی هستند، افزود: روسای شعب در قبال حفظ مشتریان کنونی بانک مسئول بوده و باید با ایجاد رضایت در مشتریان فعلی، آنها را تبدیل به مشتریان وفادار و سودآور نموده سپس با همکاری آنها زمینه را جهت ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه که به واسطه مشتریان بالفعل شناسایی شده اند فراهم آورده و پس از بررسی درخواست های ایشان، خدماتی متناسب با نیاز ایشان ارائه و بدین ترتیب اقدام به جذب مشتریان جدید نمایند. 

او ادامه داد: ضمن اینکه مشتریان از دست رفته بانک نیز که روزی از خدمات ما رضایت داشته اند و امروز به هر دلیل ارتباط خود را با بانک قطع نموده اند، می توانند موثرترین تبلیغات را برای بانک به همراه داشته و مردم به خاطر اطلاع از سابقه همکاری این اشخاص با بانک، اظهارات آنها را تایید خواهند کرد.

وی اضافه کرد، پس ضروری است که با تماس و مراجعه به این مشتریان و شناسایی علل ترک بانک نسبت به احیاء مجدد آنها تلاش کرده و با تکریم ایشان به عنوان مشتریان قدیمی، زمینه همکاری مجدد را بوجود آوریم. 

در همین رابطه شمس آبادی از مسئولین شعب حاضر در جلسه خواست تا با مطالعه روزانه سامانه BI و بخش نظر سنجی مشتریان، از میزان رضایتمندی مشتریان خود اطلاع حاصل نمایند.

مدیر استان در پایان عنوان نمود: کمبود ها و نارسایی ها نباید مانع حرکت رو به جلوی بانک شود، بلکه یک مدیر باید همواره و در هر شرایطی از تهدیدها به نحو احسن استفاده و آنها را تبدیل به فرصت نموده و به عنوان یک بانکدار حرفه ای و یک مشاور مالی برای مشتریان خود ایفای نقش کند.

سلیمانی معاون استان نیز گزارشی از عملکرد ۳ ماهه شعب و استان ارائه و به تجزیه و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در هر بخش پرداخت. وی با تاکید بر رویه مصوب مدیریت امور شعب استان ها مبنی بر انجام امور در چارچوب کارگروه ها از روسای شعب خواست تا با تشکیل منظم کارگروه ها در سطح شعب و ارسال بموقع صورتجلسات، همکاری لازم را با مدیریت استان معمول نمایند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت اطلاع کلیه پرسنل از تمامی محصولات بانکی و جزئیات آنها خصوصاً بانکداری مدرن، گفت: همراه بانک ایران زمین به عنوان یکی از کامل ترین و ایمن ترین اپلیکیشن های حال حاضر سیستم بانکی است اما بسیاری از مشتریان از خدمات منحصر به فرد آن بی اطلاعند. لذا مقتضی است، با اشراف کامل به این سرویس، نسبت به آموزش مشتریان و ترغیب آنها به استفاده از خدمات بانکداری مدرن اقدام شود.

وی در پایان بر مواردی از جمله: پرستاری به موقع خود پردازها و آماده سازی جهت ایام تعطیل، تمرکز بر صدور ضمانتنامه ها به عنوان یکی از مهم ترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک و . . . تاکید نمود. 

منبع: روابط عمومی 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24