Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل ایران‌ خودرو: خط آزمایشی تولید پژو ۳۰۱ تا دو هفته آینده رونمایی می شود

مدیر عامل ایران‌ خودرو: خط آزمایشی تولید پژو ۳۰۱ تا دو هفته آینده رونمایی می شود

بورس24 : مدیر عامل ایران‌ خودرو گفت: خط آزمایشی پژو ۳۰۱ ظرف یک تا دو هفته آینده رونمایی و کار آن از سه ماه نخست سال آینده شروع خواهد شد.

هاشم یکه‌ زارع، در خصوص وضعیت تولید پژو ۳۰۱ گفت: در رابطه با تولید پژو ۳۰۱ ظرف یک الی دو هفته آینده از خط آزمایشی این خودرو رونمایی خواهیم کرد و در محدوده‌ ای که متعاقبا اعلام می‌ کنیم بدون اتکا به پژو به تولید انبوه می‌ رسد.

زمان تولید پژو 301 تولید ایران اعلام شد (+عکس)

لازم به ذکر است که تولید پژو 301 با رقم 10هزار دستگاه شروع می‌شود و به مرور به 100 به 250 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این نکته را باید گفت که خط تولید این خودرو در سه ماه اول سال آینده کار خود را آغاز کند.

۸۵ درصد از محصولات پژو ۲۰۰۸ تحویل مشتریان شد 

وی ادامه داد: در حال حاضر داخلی‌سازی پژو ۳۰۱ به حدود ۶۰ درصد رسیده است اما زمانی که تولید انبوه آن آغاز شود به ۸۰ درصد نیز خواهد رسید. نمی‌ توان گفت که داخلی‌سازی برای ۳۰۱ به صورت کامل انجام می‌شود و نهایتا این رقم به ۸۰ الی ۸۵ درصد می رسد.

در مورد پژو ۲۰۰۸ نیز تعداد دستگاه‌هایی را که فروختیم تحویل خواهیم داد و ۸۵ درصد مشتریان خودرو خود را تحویل گرفته‌اند. در برنامه‌های تولید، پژو ۲۰۰۸ را نیز در آینده داریم اما این کار بعد از پژو ۳۰۱ انجام خواهد شد.

ساخت داخل قطعات «های‌ تک»

یکه‌ زارع در رابطه با ساخت قطعات های‌تک اظهار کرد: تاکید بر این است که ساخت داخل قطعات های تک نیز به خوبی انجام شود. لازم به ذکر است که صنایع دفاع نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و با ما جلسه‌ای داشتند و از این ظرفیت‌ها نیز استفاده می‌کنیم. برای ساخت داخل قطعات باید سرمایه‌گذاری صورت پذیرد و حتی قطعاتی که از نظر توجیه اقتصادی، ساخت داخل آن‌ها به صرفه نیست با این وجود و با توجه به شرایط خاص باید انجام شود.

مبنای قیمت‌ گذاری خودروها

وی در پایان به ذکر نکاتی در خصوص قیمت‌گذاری خودروها پرداخت و گفت: طبق قانون، هر قراردادی که وجود دارد، زمان تحویل مبنای قیمت‌ها است. به عنوان مثال اگر خودرویی در مهر سال گذشته ثبت‌نام شده باشد با همان قیمت مهر سال گذشته به مشتری تحویل داده خواهد شد.

او گفت: این نکته که گفته می‌ شود مبنای قیمت‌ ها بر اساس قیمت‌ های بهمن سال گذشته است صحیح نیست. فروش‌ های فوری نیز بر اساس قیمت روز خواهد بود و در این نوع فروش‌ ها مبنای قیمت نیز همان زمان تحویل خواهد بود.

منبع: گسترش نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24