Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

لیگ ستارگان امروز همتراز با مسابقاتی همانند ربوکاپ شده است در دوره های بعدی شاهد حضور کشورهای بیشتری خواهیم بود زنگ سومین لیگ بین المللی ستارگان بورس، امروز با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه به صدا در آمد. مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در آغاز این مراسم طی سخنانی گفت...

فلاح در مراسم آغازین سومین لیگ ستارگان بورس: شاهد چهره بین المللی این رویداد هستیم

بورس24 : صبح امروز (شنبه) پانزدهم تیر ماه زنگ سومین لیگ بین المللی ستارگان بورس با حضور اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران ارشد بازار سرمایه و یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به صدا درآمد. 

در ابتدای آیین گشایش لیگ ستارگان بورس، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد: تابستان ٩۶ و هنگامی که که شرایط بازار سرمایه متعادل نبود لیگ ستارگان بورس با حضور ١٠ تیم کار خود را شروع کرد و در آن زمان نقدهایی به آن شد. عنوان می شد این رقابت تبلیغ نوسان گیری و سفته بازی است!

او گفت: پاسخ این بود که که این رقابت صرفا رویدادی دانشجویی است و شرکت کنندگان سفیران بازار سرمایه هستند. امروز اما خوشحالیم که پاسخ نقدها با حضور ۶٠ تیم داخلی و پنج تیم بین المللی داده شد و سفیران بین المللی نیز به جمع خانواده بازار سرمایه ایران وارد شده اند.

دبیر اجرایی لیگ ستارگان بورس با بیان اینکه این رویداد امروز همتراز با مسابقات ربوکاپ شده است، گفت: امروز پنج تیم از ۴ کشور ترکیه، عمان، سوریه و عراق در ایران حضور دارند و ارزش افزوده لیگ ستارگان بورس چهره بین المللی آن است و امیدوارم در دوره های بعدی شاهد حضور کشورهای بیشتری باشیم.

منبع: سنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24