Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بهمن اسکندری در این بازدید که سعید نصری و سید ابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، مجید ابراهیمی مدیر امور ناحیه یک، و...

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت نفت و گاز سیه فام (تصاویر)

بورس24 : عضو هیات مدیره بانک ملت، با حضور در محل شرکت نفت و گاز سیه فام در شهر بندرعباس، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کرد.

بهمن اسکندری در این بازدید که سعید نصری و سید ابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، مجید ابراهیمی مدیر امور ناحیه یک، رضا مجیدی رییس اداره کل اعتبارات، بهبود ساسانیان مدیر شعب منطقه یک تهران و مهدی علیمردانی مدیر شعب منطقه دو تهران، وی را همراهی می کردند، از نزدیک با فعالیت های شرکت نفت و گاز سیه فام آشنا شد.

وی همچنین در نشست با مدیران ارشد این شرکت فعال در عرصه نفت و گاز، بر لزوم تقویت تعاملات تاکید و دستورات لازم را برای رفع چالش ها و مشکلات فراروی همکاری های دو مجموعه صادر کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملت، با اشاره به حمایت های این بانک از صنعت نفت و گاز به عنوان یکی از اولویت های مهم که بسترسازتوسعه و اشتغال پایدار در کشور است، تاکید کرد: بانک ملت همواره رسالت خود را در این بخش که تاثیر مستقیم بر پویایی و پیشرفت کشور دارد، ایفا خواهد کرد.

در این جلسه، مدیران ارشد شرکت نفت و گاز سیه فام نیز به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود از بانک ملت پرداختند و ابراز امیدواری کردند که تعامل سازنده این مجموعه با بانک ملت بیش از پیش تداوم داشته باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت"نفت و گاز سیه فام" در سال ۱۳۹۳ با هدف تولید محصولات مختلف شامل انواع قیر و امولوسیون ها، حلال های نفتی، محصولات پتروشیمی و ... تاسیس شد و بر آن است تا با بهره گیری از پتانسیل های بخش خصوصی نقش تاثیرگذاری را در حوزه تولید و صادرات فرآورده های نفتی ایفا کند و پاسخگوی نیاز مشتریان در بازارهای بین المللی باشد.

منبع: روابط عمومی بانک ملت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24