Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : ناظر فرابورس اعلام کرد : نماد معاملاتی شرکت ویتانا (غویتا١) به دلیل پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در پایان جلسه معاملاتی فردا نهم تیرماه متوقف می شود. در پیغام ناظر بازار آمده : زمان گشایش نماد معاملاتی مذکور (غویتا١) در بازار دوم فرابورس ایران متعاقبا اطلاع رسانی می شود. گفتنی است ، طبق آخرین گزارش منعکس شده در سامانه کدال ؛ شرکت ویتانا در ۶ ماهه منتهی به خرداد ١٣٩٨ از فروش محصولات خود ١٢۶ میلیارد تومان درآمد کسب نموده که مبلغ ١٧ میلیارد تومان آن مربوط به فروش خرداد ماه می باشد.

«ویتانا» فردا برای ویتامین گیری از بازار پایه خداحافظی می کند

بورس24 : ناظر فرابورس اعلام کرد : نماد معاملاتی شرکت ویتانا (غویتا1) به دلیل پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در پایان جلسه معاملاتی فردا نهم تیرماه متوقف می شود.

در پیغام ناظر بازار آمده : زمان گشایش نماد معاملاتی مذکور (غویتا1) در بازار دوم فرابورس ایران متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است ، طبق آخرین گزارش منعکس شده در سامانه کدال ؛ شرکت ویتانا در ۶ ماهه منتهی به خرداد ١٣٩٨ از فروش محصولات خود ١٢۶ میلیارد تومان درآمد کسب نموده که مبلغ ١٧ میلیارد تومان آن مربوط به فروش خرداد ماه می باشد.

بر اساس این گزارش ، مبلغ فروش این شرکت در مدت ۶ ماهه سال ٩٨ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ١٢٨ درصد رشد داشته است.این در حالی که در ماه رمضان فروش به طور سنتی افت می کند.

بررسی بورس24 نشان می دهد که فروش هر کلیوگرم محصول شرکت از متوسط 14 هزار تومان در پی افزایش نرخ های رخ داده به سطح 20 هزار تومان رسیده است.

پیش از این شرکت ویتانا در گزارش تفسیری مدیریتی خود خبر از گسترش صادرات به کشورهایی به غیر از عراق و افغانستان داده بود.

شرکت اعلام کرده بود که در این زمینه موفق به صادرات محصول به چین شده است.

افزون بر این اعلام شده بود که هدف ویتانا کشور های حاشیه خلیج فارس و همچنین شمال آفریقا است.

دیگر نکته مهم اعلام شده این بود که شرکت برای محفوظ ماندن از تهدید افزایش نرخ مواداولیه اقدام به خرید شکر و روغن نموده است.مجموع درآمد فروش دوره مورد گزارش۶٨میلیارد تومان بود که نسبت دوره مشابه سال قبل ١٠٢درصد رشد کرده است که عموما ناشی از راه اندازی بخشی از فاز یک کارخانه کاسپین می باشد که درصورت راه اندازی کامل پروژه مبلغ فروش بیشتر هم خواهد شد.

گفته می شود ، نماد ویتانا کمتر از 10 روز کاری در بازاردوم فرابورس بازگشایی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24