Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بچه‌ گانه و نابالغ بود! وزیر امور خارجه آمریکا در اقدامی توهین‌ آمیز، اظهارات اخیر رئیس‌ جمهور ایران در واکنش به تحریم‌ های آمریکا را «بچه‌ گانه و نابالغ» توصیف کرد. حسن روحانی» رئیس‌ جمهور ایران چند روز پیش در واکنش به تحریم‌ های جدیدی که آمریکا علیه ایران وضع کرد، گفته بود: «کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است...

واکنش پامپئو به اظهارات اخیر رئیس‌ جمهور ایران در واکنش به تحریم‌ های آمریکا

بورس24 : وزیر امور خارجه آمریکا در اقدامی توهین‌ آمیز، اظهارات اخیر رئیس‌ جمهور ایران در واکنش به تحریم‌ های آمریکا را «بچه‌ گانه و نابالغ» توصیف کرد.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در دیداری محرمانه به افغانستان در روز سه‌ شنبه گذشته یک بار دیگر به انتقاد از ایران بابت آن چه که «نفوذ بی‌ ثبات کننده» این کشور در منطقه و سراسر جهان خوانده، پرداخت. 

اما همین که از او خواسته شد تا نمونه‌ های مشخصی از این به‌اصطلاح نقش ایران در تضعیف صلح در افغانستان نام ببرد، گفت: «نمی‌ توانم بیشتر از این در این رابطه صحبت کنم».

با این وجود، وزیر خارجه آمریکا از اتهام‌ زنی علیه تهران عقب‌ نشینی نکرد و مدعی شد: «ایران برای بیش از 40 سال، در فعالیت‌ های تروریستی در سراسر جهان مشارکت داشته است. آنها (ایرانی‌ ها) همچنان بزرگ ترین نیروی بی‌ ثبات کننده در سراسر جهان هستند».

بنا بر گزارش «بریت‌ بارت»، در شرایطی که ایران در تمام سال‌ های گذشته تلاش کرده تا هر آنچه در توان دارد برای بازگرداندن صلح و ثبات در کشورهای منطقه و همسایه خود صورت دهد، پامپئو در توصیه‌ ای گفته که «ایران باید از صلح و ثبات در کشوری که با آن بیش از 500 مایل مرز مشترک دارد، استقبال کند».

وی در ادامه با اشاره به فرایند برقراری صلح در افغانستان گفت: «این به نفع ایران نیست که روند صلح را تضعیف کند. من امیدوارم که این مسئله خیلی زود روشن شود که پیشبرد روند صلح [در افغانستان] به نفع تمام بازیگران منطقه‌ ای است».

وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از اظهارات ایران‌ هراسانه خود به رئیس‌ جمهور ایران نیز توهین کرد و اظهارات اخیر وی در واکنش به تحریم های جدید آمریکا را «بچه‌ گانه و نابالغ» خواند.

«حسن روحانی» رئیس‌ جمهور ایران چند روز پیش در واکنش به تحریم‌ های جدیدی که آمریکا علیه ایران وضع کرد، گفته بود: «کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است».

منبع: فارس  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24