Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین موضع خود درباره خلیج فارس تاکید کرد که چین و ژاپن خودشان باید از تنگه هرمز محافظت کنند. به دنبال مواضع معاون رئیس جمهور آمریکا درباره اینکه تنها ١٠ درصد نفت آمریکا از تنگه هرمز عبور میکند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میگوید که چین و ژاپن خودشان باید از تنگه هرمز محافظت کنند.

ترامپ به چین و ژاپن : خودتان از تنگه محافظت کنید ؛ ما نیستیم!

بورس24 : رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین موضع خود درباره خلیج فارس تاکید کرد که چین و ژاپن خودشان باید از تنگه هرمز محافظت کنند.

به گزارش فارس ، به دنبال مواضع معاون رئیس جمهور آمریکا درباره اینکه تنها 10 درصد نفت آمریکا از تنگه هرمز عبور میکند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میگوید که چین و ژاپن خودشان باید از تنگه هرمز محافظت کنند.

ترامپ روز یک شنبه در مصاحبه با شبکه ان بی سی هم گفته بود «آمریکا نیازی به تنگه‌ها ندارد.» وی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران به دنبال تحریک اوست، گفت: «نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد.»

ترامپ با بیان اینکه تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران موجب افزایش شدید تورم و وضعیت بد اقتصادی شده، در پاسخ به این سؤال که تصور می‌کند پیام اقدامات ایران چه باشد، مدعی شد: «فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند مذاکره کنند. و فکر می‌کنم که می‌خواهند توافق کنند. توافق من، هسته‌ای است. ببین، آن‌ها سلاح هسته‌ای نخواهند داشت. بحث تنگه‌ها نیست. می‌دانی که چین ۹۱% از نفتش را تنگه‌ها می‌گیرد؟ ما اصلا نیازی به تنگه‌ها نداریم. چون، چون از وقتی که من آمده‌ام، ما تولیدکننده شماره یک انرژی در جهان هستیم. خوب؟ آن‌ هم با فاصله زیاد.»

ترامپ روز دوشنبه با تکرار این مواضع آمریکا د حساب توئیتری خود نوشت که کشورهای دیگر خودشان باید از کشتیرانی در خلیج(فارس) محافظت کنند.

ترامپ در ادامه توئیت خود برای چند صدمین بار باز هم تاکید کرد که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد.

ترامپ: چین و ژاپن خودشان از کشتی‌هایشان در تنگه هرمز محافظت کنند/ اصلاً چه نیازیست آنجا باشیم؟ بزرگترین تولیدکننده انرژی هستیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24