Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دقیقا چه تغییراتی؟؟ دبیر کانون کارگزاران : قبل از فعال شدن این سامانه در ساعت معاملات، کارگزار برای هر مشتری که می خواست می توانست به هر میزانی خرید کند، در حال حاضر هم همین است و کارگزار می تواند به هر میزانی و برای هر کسی و در هر زمانی که خواست اعتبار شارژ کند و لحظه ای پس از آن معامله را انجام دهد و از این بابت تفاوتی وجود ندارد با گذشته....حتی اعتباری که کارگزار در این مرحله برای مشتری شارژ می کند مشمول محدودیت های دستورالعمل خرید اعتباری نیست و به هر میزانی که دلش خواست می تواند اعتبار برای مشتری شارژ نماید...

معاملات اعتباری چه تغییراتی کرده...!؟

بورس24 : دبیر کانون کارگزاران درباره تغییرات سامانه مدیریت ریسک بازار شفاف سازی کرد.

سید روح اله میر صانعی توضیح داد : در این چند روز مباحثی در خصوص سامانه مدیریت ریسک مطرح شده است که بعضا نشان از عدم شناخت از این سامانه است.

وی افزود : قبل از فعال شدن این سامانه در ساعت معاملات، کارگزار برای هر مشتری که می خواست می توانست به هر میزانی خرید کند، در حال حاضر هم همین است و کارگزار می تواند به هر میزانی و برای هر کسی و در هر زمانی که خواست اعتبار شارژ کند و لحظه ای پس از آن معامله را انجام دهد و از این بابت تفاوتی وجود ندارد با گذشته....حتی اعتباری که کارگزار در این مرحله برای مشتری شارژ می کند مشمول محدودیت های دستورالعمل خرید اعتباری نیست و به هر میزانی که دلش خواست می تواند اعتبار برای مشتری شارژ نماید.

او با بین این که تنها تفاوت این است که قبلا معامله گر راسا این اعتبار را برای مشتری قائل می شد و اقدام به خرید می کرد و در حال حاضر مدیر عامل یا مدیر معاملات کارگزاری باید این اعتبار را در سیستم شارژ کند و معامله گر لحظه ای پس از آن می تواند خرید انجام دهد ، افزود : با توجه به موارد فوق نباید این سامانه اثری بر روی بازار داشته باشد و به نظر می رسد اثر آن روانی و شاید ناشی از جهل در مورد سامانه مذکور باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24