Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه اگر خیلی زود تصمیمی درباره تک نرخی کردن ارز گرفته نشود، دیر خواهد شد، گفت: طبق گفته های رئیس بانک مرکزی، ترس دولت درباره حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی و ارز نیمایی از آن است که گرانی ها شدیدتر شود.

نماینده مجلس: سران قوا زودتر درباره حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی تصمیم بگیرند

بورس24 : عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه اگر خیلی زود تصمیمی درباره تک نرخی کردن ارز گرفته نشود، دیر خواهد شد، گفت: طبق گفته های رئیس بانک مرکزی، ترس دولت درباره حذف ارز 4200 تومانی و ارز نیمایی از آن است که گرانی ها شدیدتر شود.

براساس اخبار منتشر شده قرار است به زودی در جلسه سران قوا درباره سرنوشت نرخ ارز دولتی تصمیم‌گیری شود. در حال حاضر چند سناریو در مورد حذف یا بقای این سیاست مطرح شده است، یکی از سناریوها این است که ارز ۴۲۰۰ تومانی همچنان باقی بماند ولی به تعداد محدودی کالا تعلق بگیرد، سناریوی بعدی نیز این است که ارز ترجیحی برای تمام کالاها حذف شود.

در همین راستا، شهاب الدین بی‌مقدار عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن اشاره به نفوذ رانت‌خواران به بدنه اجرایی دولت گفت: تک نرخی کردن ارز و ایجاد عدالت اقتصادی بین مردم و حقوق بگیران سطوح مختلف وظیفه اصلی شورای سران قوا است. سران قوا به هوش باشند که اگر خیلی زود تصمیمی گرفته نشود، دیر خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در بیان علت تعلل دولت نسبت به حذف ارز 4200 تومانی و ارز نیمایی گفت: طبق گفته های رئیس بانک مرکزی، ترس دولت از آن است که گرانی ها شدیدتر شود. این در حالی است که اگر رانت هایی که تا به حال اتفاق افتاده نبود تا الان باید به هر ایرانی 3 میلیون و 300 هزار تومان می رسید. اکنون هم اگر تک‌نرخی کردن ارز صورت بگیرد می توان مبلغ بیشتری را به صورت کارت‌های الکترونیکی برای تهیه مایحتاج ضروری زندگی به مردم پرداخت.

وی ضمن نقد سهم خواهی عده‌ای از مسئولان در بحث واردات، گفت: وقتی با دریافت مبلغی اجازه هرگونه خلافی داده می‌شود، امید اصلاح در جامعه از بین می‌رود و نمایندگان مجلس و مسئولان دیگر باید در جهت مقابله با این رویه عزم جدی کنند.

منبع: فارس

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24