Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قیمت سهام تاپیکو از زمان حضور مخدومی تا کنون با احتساب تقسیم سود، بیش از ۱۰۰درصد بازدهی داشته و در حال حاضر قیمت سهم حدود ۲۴۰تومان است...

مدیرعامل شستا به شایعات پایان داد؛ تغییر مدیرعامل تاپیکو شایعه است

بورس24 : از زمان ورود مدیر عامل تاپیکو به این هلدینگ در دو سال اخیر، بارها زمزمه رفتن او مطرح شده است. با ادامه این شایعات در روزهای گذشته باز هم بیان شد که طبق شنیده ها مدیرعامل هلدینگ تاپیکو رفتنی شده است. به همین دلیل برای پایان دادن به این شایعات سراغ مدیرعامل شستا رفتیم تا در مورد صحت و سقم این موضوع مطلع شویم.

محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص خبر شایعه رفتن محمود مخدومی مدیرعامل شرکت نفت و گاز تامین به خبرنگار بورس24 گفت: این موضوع صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

قیمت سهام تاپیکو از زمان حضور مخدومی تا کنون با احتساب تقسیم سود، بیش از ۱۰۰درصد بازدهی داشته و در حال حاضر قیمت سهم حدود ۲۴۰تومان است.

همچنین رشد بیش از سه برابری سود هلدینگ تاپیکو در سال جاری،جهش سود گروه سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (وپترو) از هلدینگ های فرعی تاپیکو،رشد قابل توجه سود شرکت های زیرمجموعه حاضر در صنعت سلولزی،خروج چند شرکت زیرمجموعه از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت با استفاده از افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت، تکمیل فازهای دوم و سوم شرکت نفت ستاره خلیج فارس از اقدامات این مدیر تاکنون بوده است.

نکته مهم دیگر این است که، همزمان با شایعه رفتن مدیرعامل تاپیکو در خصوص خروج مدیرعامل پتروشیمی شازند اراک نیز زمزمه‌هایی مطرح شده است که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24