Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

هیچ گونه احتکاری نکرده اند او گفت: خودرو های موجود در این مجموعه محصولاتی بوده که دارای کسری قطعه ( های تک ) هستند، که به زودی آنها هم تکمیل و تحویل مشتریان خواهد شد...

دفاع یک مقام آگاه در وزارت صمت از ایران خودرو

بورس24 : مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صمت در بازدید از نمایشگاه دائمی قطعات خودکفا نشده ساپکو و پارکینگ های ایران خودرو اعلام کرد:‌ هیچ گونه احتکاری در شرکت ایران خودرو صورت نگرفته و بیش تر خودروهای موجود، خودرو های دارای کسری قطعه( های تک ) است، که به زودی تکمیل و تحویل مشتریان می شود.

اکبر صادقی با بیان این مطلب افزود : فرآیند تکمیل کاری خودرو های ناقص با سرعت بیش تری در ایران خودرو درحال انجام است و اطمینان می دهم با پیگیری وزارت صمت و تلاش خودرو سازان به زودی تحویل خودرو های معوقه به روز می شود. 

مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صمت،مشکل خودرو های دارای کسری قطعه را نبود سرمایه در گردش مناسب برای تولید در خودرو سازان و عدم تامین برخی از قطعات الکترونیکی و ایمنی دانست و اظهارداشت:‌ با پای کار آمدن شرکت های دانش بنیان، روند بومی سازی قطعات حساس و الکترونیکی خودرو ها سرعت می گیرد.

صادقی تاکید کرد:‌ بر اساس آمار اعلامی از سوی ایران خودرو ، این شرکت از هفتم خرداد تاکنون بیش از 23 هزار دستگاه خودرو ناقص را تکمیل و تحویل مشتریان داده است.

وی توسعه داخلی سازی را تنها را ه بقا و ارتقای صنعت خودروی کشور دانست و خاطر نشان ساخت : طرح بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو که به ابتکار وزیر صنعت ، معدن و تجارت شکل گرفته ، شرکت ایران خودرو با تیم مدیریتی جدید ساپکو و هم افزایی ایجاد شده بین قطعه سازان گام های خوبی برداشته است و این روند داخلی سازی قطعات با سرعت بیش تری صورت گیرد.

مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صمت تاکید کرد:‌ درشرایط فعلی انتخابی جز افزایش توان ساخت داخل درخودرو سازی و قطعه سازی نداریم و باید خرید قطعه از خارج کاهش یابد و وزارت صمت از روند بومی سازی قطعات حمایت های مالی و معنوی خواهد کرد.

در ادامه منصور منصوری مدیر عامل ساپکو نیز در این بازدید اظهارداشت: تلاش جهادی برای خود کفایی قطعات در ساپکو به راه افتاده است، که در ماه های آینده شاهد تولید انبوه قطعاتی که توسط سازندگان ایرانی خود کفا شده، خواهیم بود.

وی افزود: ما به دنبال به حداقل رساندن ارز بری و وابستگی تامین قطعات هستیم، که نتیجه آن کاهش ریسک تامین و تولید خودرو خواهد بود.

منصوری در زمینه داخلی سازی قطعات محصول 301 اظهار داشت:‌ از 1122 قطعه محصول 301 حدود 562 قطعه آن با همت بلند سازند های ایرانی بومی سازی شده است.

مدیر عامل ساپکو از تولید خودرو 301 تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت:‌ پلتفرم این محصول مبنایی برای تولید و عرضه چهار خودرو دیگرتوسط ایران خودرو خواهد بود.

منبع: ایکوپرس  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24