Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ساخت بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی در استان البرز به مراحل پایانی خود نزدیک شد... در ماه‌های اخیر و به دنبال اعمال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران، شرکت های خارجی تولید لوازم خانگی در ایران تولید خود را در داخل به حال تعلیق درآورده‌اند و این موضوع موجبات کمبود و رشد قیمت را در این بازار فراهم آورده است.اما حالا شرکت مادیران که با تولید تلویزیون های ایکس ویژن و تی.سی. ال بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در ایران به شمار می‌آید ، خیز بلندی را برای حضور پرقدرت، در بازار لوازم خانگی و رفع مشکل مصرف‌کنندگان ایرانی برداشته است. تلویزیون های ایکس ویژن ساخت مادیران به تازگی بیش از ٣٠ درصد سهم بازار فروش تلویزیون را در اختیار گرفته‌ و عملا بزرگترین سهم را در بازار لوازم صوتی و تصویری به خود اختصاص داده‌اند...

ورود مادیران به صنعت لوازم خانگی

بورس24 : ساخت بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی در استان البرز به مراحل پایانی خود نزدیک شد.

در ماه‌های اخیر و به دنبال اعمال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران، شرکت های خارجی تولید لوازم خانگی در ایران تولید خود را در داخل به حال تعلیق درآورده‌اند و این موضوع موجبات کمبود و رشد قیمت را در این بازار فراهم آورده است.اما حالا شرکت مادیران که با تولید تلویزیون های ایکس ویژن و تی.سی. ال بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در ایران به شمار می‌آید ، خیز بلندی را برای حضور پرقدرت، در بازار لوازم خانگی و رفع مشکل مصرف‌کنندگان ایرانی برداشته است. تلویزیون های ایکس ویژن ساخت مادیران به تازگی بیش از 30 درصد سهم بازار فروش تلویزیون را در اختیار گرفته‌ و عملا بزرگترین سهم را در بازار لوازم صوتی و تصویری به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناسان بازار و صنعت می‌گویند تجربه موفق مادیران در بازار لوازم الکترونیک و صوتی و تصویری، امکان موفقیت این شرکت را در حوزه تولید لوازم خانگی به شدت افزایش داده است. کلنگ ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران یک سال و نیم پیش یعنی در دی ماه 96، در منطقه ویژه اقتصادی پیام با حضور محمد جواد آذرجهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار البرز به زمین زده شد.

آذری جهرمی که در یک سال و نیم گذشته پیگیر تکمیل این پروژه بوده، در هفته جاری ، با حضور منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز، از کارخانه در حال احداث تولید لوازم خانگی مادیران بازدید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از این بازدید در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با خرسندی از روند پیشرفت احداث این کارخانه معظم نوشته و تاکید کرده است: سال گذشته (کارخانه لوازم خانگی مادیران را) کلنگ زدیم، امروز (این پروژه) 70 درصد پیشرفت دارد و تا 5 ماه دیگر 850 نفر (دراین کارخانه) اشتغال خواهند داشت. محمد جواد آذری جهرمی، ابراز امیدواری کرده است: آغاز تولید و عرضه محصولات این کارخانه بزرگ در بازار باعث کاهش قیمت لوازم خانگی خواهد شد. اشاره وزیر ارتباطات به رشد قیمت و 2 نرخی شدن بازار لوازم خانگی در ماه های اخیر، به دلیل کمبود عرضه است. آذری جهرمی در ادامه نوشته است؛ فشار حداکثری ترامپ می تواند رشد حداکثری را رقم بزند، اگر همدلی کنیم.

آن طور که محمود قهاری معاونت لوازم خانگی مادیران گفته؛ وزیر ارتباطات در پایان بازدید از این کارخانه در حال احداث، قول حمایت حداکثری از این پروژه را داده است. آن طور که وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرده؛ 4 پروژه کلیدی، در حوزه اقتصاد مقاومتی، در استان البرز، در حال اجرا است و باید تلاش کنیم که این‌گونه پروژه ها روز به روز افزایش یابد و باعث ایجاد اشتغال در منطقه شود.

کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد در زمینی به مساحت 73 هزارمترمربع احداث شده و بزرگترین کارخانه فعال این صنعت در سطح استان البرز به شمار می‌آید. مسعود امیری رئیس هیات مدیره مادیران با اشاره به ظرفیت‌های این پروژه در حوزه‌های گوناگون، از اشتغالزایی برای 850 نفر در این کارخانه خبر داده است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در همان فاز اول فعالیت، زمینه اشتغال 400 نفر در کارخانه لوازم خانگی مادیران فراهم ‌شود و سطح اشتغالزایی، در فاز دوم فعالیت کارخانه، به 850 نفری که وعده داده شده، خواهد رسید.

طبق برآوردهای اولیه ، ظرفیت تولید اسمی این کارخانه برای هریک از محصولات یخچال و ماشین لباسشویی200 هزار دستگاه است و ظرفیت عملی آن، تولید 150 هزار دستگاه یخچال و 170 هزار دستگاه ماشین لباسشویی خواهد بود. قرار است در فاز اول راه‌اندازی، خط تولید ماشین لباسشویی از میانه تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کند در فاز دوم هم خط تولید یخچال آن از پاییز امسال به بهره برداری قرار خواهد رسید .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24