Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جم پیلن به روایت مدیران / که هستیم، چه کردیم، چه می کنیم؟ مدیر عامل: سال گذشته ۱۳ میلیون دلار صادرات به انجام رسید / سه میلیون دلار خرج شرکت شد، ایضا... ۱۰ میلیون دلار هم به سامانه نیما واریز / ما تا پول نگیریم در بحث صادرات کالا تحویل نمی دهیم او گفت: باور داریم اگر خوب و منسجم کار کنیم، تحریم ها خیلی اثر گذار نیست. البته تا حدی تحریم‌ ها تاثیر داشته، اما گرفتارمان نکرده است و...

درباره سهمی که بالاترین قیمت عرضه اولیه سال را به نام خود سند زد

بورس24 : با شروع فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام پلی پرو پیلن جم در بورس تهران، هر سهم چهارمین شرکت تازه وارد سال با ۲۲۵۰ تومان کشف قیمت شد که گرانترین سهم جدید محسوب می شود. 

در فراینده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت پلی پرو پیلن جم در بورس تهران بعد از تمدید ۳۰ دقیقه ای زمان سفارش خرید، هر سهم آن با ۲۲۵۰ تومان کشف قیمت شد.

عرضه امروز شامل ۲۰۰ میلیون سهم «جم پیلن» با دامنه قیمت ۲۱۰۰ تا ۲۲۵۰ تومانی هر سهم بود که هر فرد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم، سهمیه داشت.

لازم به ذکر است، به دلیل استقبال متقاضیان، مقرر شده است تا به هر کد حداکثر ۴۴۶ سهم با نقدینگی حدود یک میلیون تومانی اختصاص پیدا کند؛ بنابراین در حالیکه تا پیش از این رکورد بیشترین تعداد خریداران مربوط به عرضه اولیه «تاصیکو» در نهم اردیبشهت سال جاری با بیش از ۴۲۷ هزار نفر بود، با توجه به حضور بیش از ۴۴۸ هزار نفر در عرضه اولیه امروز، رکورد جدیدی ثبت شد.

«جم پیلن» که چهارشنبه جاری به دلیل برگزاری مجمع سالانه دوم تیر با توقف نماد روبرو می شود، عنوان گران‌ترین عرضه اولیه سال را به خود اختصاص داد. آخرین عرضه اولیه گران مربوط به پتروشیمی پارس با ۲۴۰۰ تومان در ۲۰ تیر سال گذشته بود.

پیش از این سه شرکت سرمایه‌ گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد و ژلاتین کپسول در سال جاری وارد بازار سهام شده اند و پلی پروپیلن جم چهارمین شرکتی بود که در سال جاری عرضه اولیه انجام داد.

در نشست خبری عرضه اولیه جم پیلن که قبل از اجرای مراسم اولیه آن برگزار شد، نوروزی، معاون جدید امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران و مدیران این شرکت حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

طی این جلسه، نوروزی، ارزش بورس تهران را ۹۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که با عرضه امروز جم پیلن ۴۵ هزار میلیارد به ارزش این بازار افزوده می شود.

همچنین در این نشست، بهزادی مدیر عامل جم پیلن طی گفت و گو با خبرنگاران خبر داد: سود بدست آمده این شرکت در صورتهای مالی منتهی به اسفند ماه سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر این که برنامه تولید گرید لوله تا پایان سال در دستور کار این شرکت است، گفت: جم پیلن با تمرکز بر فروش داخلی با ۲۲۵ هزارتن تولید، نزدیک به ۶ هزار تن صادرات داشته است.

بهزادی اظهار کرد: این شرکت تا کنون به کشورهای ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، عراق و ترکیه صادرات داشته است و گفت: صادرات سال گذشته ۱۳ میلیون دلار بوده است که از این میزان سه میلیون دلار خرج شرکت شده و ۱۰ میلیون دلار آن به سامانه نیما واریز شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: باور داریم اگر خوب و منسجم کار کنیم تحریم ها خیلی اثرگذار نیست، البته تا حدی تحریم‌ ها تاثیر داشته اما گرفتارمان نکرده است و در صادرات تا زمانی که پول را دریافت نکنیم کالا را تحویل نمی دهیم.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24