Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اینکه نمی شود، مجوز آنها برای حمله به نفتکش‌ ها! ما هدفمان منافعمان در خاورمیانه است / متحدانی هم داریم او گفت: ایران نباید هیچ تردیدی داشته باشد، که ما مصمم هستیم، از دارایی‌ ها و منافع خود در خاورمیانه دفاع کنیم و...

معاون وزیر دفاع انگلیس: من نا امیدی ایران برای برجام را درک می‌ کنم، اما...

بورس24 : معاون وزیر دفاع انگلیس، با تکیه بر ادعاهای نخ نما و بی‌ اساس درباره رفتار منطقه‌ ای کشورمان، ایران را به بی‌ ثبات کردن منطقه متهم کرد.

توبیاس الوود معاون وزیر دفاع انگلیس روز یک‌شنبه (امروز) در گفت‌ و گو با شبکه اسکای نیوز بدون اشاره به نقش مخرب غرب و آمریکا در ناآرامی‌ ها و مسائل خاورمیانه به تکرار ادعاهای خصمانه علیه کشورمان پرداخت و ایران را به بی‌ ثبات کردن منطقه متهم کرد. 

وی در ادعاهای خود با اشاره به اینکه تنش‌ها در منطقه در حال افزایش است، مدعی شد: نباید فراموش کنیم، که ایران نفوذ نیابتی و نفوذی منفی در سوریه، عراق، بحرین و همچنین در کشورهای دیگر دارد. این، موجب تنش‌های بیشتر در خاورمیانه شده است.

او گفت: من نا امیدی آنها (ایران) درخصوص توافق هسته‌ ای را درک می‌ کنم اما این مجوز حمله به نفتکش‌ ها در تنگه هرمز نیست.

توبیاس الوود در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اعزام نیروی واکنش سریع به منطقه گفت: وزیر دفاع هفته آینده (در روزهای آتی) توضیح بیشتری در این زمینه ارائه خواهد داد. ما در خاورمیانه حضور قابل توجهی داریم که هدف آن محافظت از منافعمان در آنجاست. ما می‌ دانیم که در خاورمیانه متحدانی هم داریم و با آمریکا همکاری می‌ کنیم تا اطمینان یابیم که این منطقه امن است و اطمینان یابیم که تنش‌ ها در آنجا کاهش خواهد یافت.

وی همچنین اظهار داشت: ایران نباید هیچ تردیدی داشته باشد که ما مصمم هستیم، از دارایی‌ ها و منافع خود در خاورمیانه دفاع کنیم.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24