Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس کل بانک مرکزی با انتقاد از تلاش برخی مدیران بانکی برای جذب سپرده با نرخ‌های بالا گفت: مهمترین شاخص ارزیابی یک بانک بهره وری بالا است.

انتقاد همتی از تلاش برخی مدیران بانکی برای جذب سپرده با نرخ‌های بالا

بورس24 : رئیس کل بانک مرکزی با انتقاد از تلاش برخی مدیران بانکی برای جذب سپرده با نرخ‌های بالا گفت: مهمترین شاخص ارزیابی یک بانک بهره وری بالا است.

عبدالناصر همتی عصر امروز جمعه در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها در تبریز اظهار داشت: یکی از حمایت‌هایی که نظام بانکی می‌تواند از بخش تولید انجام دهد تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه باید بانک‌ها از واحدهای تولیدی حمایت کنند، ادامه داد: در این خصوص بانک‌ها می‌توانند با اخذ سود، اصل سرمایه در گردش را تمدید کنند.

وی سپس ادامه داد: در شرایط فعلی اقتصادی برخی از تولید کننده ها برای انجام فعالیت‌های خود نیازمند سرمایه در گردش هستند.

همتی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از پتانسیل و قابلیت‌های بالایی برخوردار است، گفت: پتانسیل‌های بالایی در آذربایجان شرقی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی وجود دارد و باید از این قابلیت‌ها استفاده شود که در این خصوص باید از بانک‌ها نی کمک گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران بانکی آذربایجان شرقی در اعطای تسهیلات به تولید کننده ها نهایت تلاش خود را به کار گیرند، گفت: باید مدیران بانک‌های استان زمینه روان سازی امور بانکی به صورت مشخص و ویژه برای تولید کنندگان را فراهم سازند.

وی گفت: رعایت قانون نباید باعث سخت گیری های بی مورد شود. احتیاط در مسائل بانکی خوب و ضروری است ولی مدیران بانک‌ها باید با رعایت قوانین مربوطه، شرایط خدمات گرفتن مردم از نظام بانکی را سهل تر کنند. نباید رعایت قانون منجر به سخت شدن خدمت گرفتن مردم از نظام بانکی شود.

منبع: مهر

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24