Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عملکرد مالی بانک صادرات ایران با ارتقای قابل توجهی مواجه شده و این بانک را برای تحقق «جهش بزرگ» آماده‌تر کرده است... گزارش مالی حسابرسی‌نشده سال مالی ١٣٩٧ بانک صادرات ایران که روز گذشته در سایت کدال منتشر شد، نشان از بهبود عملکرد قابل توجه این بانک و تحقق وعده‌های مدیرعامل بانک دارد...

از ١٢ ماهه مطلوب بانک صادرات بیشتر بدانید

بورس24 : عملکرد مالی بانک صادرات ایران با ارتقای قابل توجهی مواجه شده و این بانک را برای تحقق «جهش بزرگ» آماده‌تر کرده است.

گزارش مالی حسابرسی‌نشده سال مالی ١٣٩٧ بانک صادرات ایران که روز گذشته در سایت کدال منتشر شد، نشان از بهبود عملکرد قابل توجه این بانک و تحقق وعده‌های مدیرعامل بانک دارد.

کاهش ٨١ درصدی بدهی بانک صادرات ایران به بانک‌ها و سایر مؤسسات اعتباری و افت ٢٣ درصدی بدهی بانک به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در کنار افزایش ٥١ درصدی سپرده‌های دیداری و ارزان‌قیمت حکایت از تلاش و عزم شبکه بانک صادرات ایران برای خروج از زیان و تحقق دست‌یابی به نقطه سر به سر در آینده نزدیک دارد.

تهاتر بیش از ٩٠ هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک از دولت با بدهی به بانک مرکزی، تأثیر قابل توجهی بر بهبود صورت‌های مالی بانک داشته که در کنار افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی اواخر سال ٩٧، موجب خروج کامل بانک از شمولیت ماده ١٤١ قانون تجارت را فراهم آورد.

در ١٢ماه منتهی به پایان اسفندماه سال ٩٧، افزایش ١٣٧ درصدی سهم بانک از درآمدهای مشاع و افزایش ٣١ درصدی درآمدهای غیرمشاع نیز موجب تقویت چشم‌انداز سودآوی در سال ٩٨ شده است.

با کاهش ٧٩ درصدی زیان این بانک در ١٢ ماه منتهی به پایان سال ٩٧ نسبت به سال ٩٦، زیان هر سهم بانک صادرات ایران از ٢٠٥ ریال سال ٩٦ به ٤٤ریال کاهش یافت تا وعده مدیرعامل در تحقق سودآوری سال ٩٨ را دست‌یافتنی‌تر کند.

زیان عملکردی بانک صادرات ایران از رقم ٣٥ هزار و ٨٧٨ میلیارد ریال در سال ٩٦ به هفت هزار و ٦٦٥ میلیارد ریال در سال ٩٧ رسید و به این ترتیب حجم این زیان نسبت به سال قبل به یک پنجم سقوط کرد که نشان از نتایج مثبت و امیدوارکننده برنامه‌های مدیریت جدید و تلاش کارکنان دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران پیش از این گفته بود سال ٩٨ سال «جهش بزرگ» برای بانک صادرات ایران است که محوریت آن تسهیل تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با ارائه طرح‌های نوین بانکی و خروج کامل از زیان است.

منبع : سایت بانک صادرات

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24