Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با حضور کارشناسان و تحلیلگران خبره حوزه‏ های بورس، مسکن و طلا ، همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال ٩٨ در تاریخ ٣٠ خردادماه برگزار می شود... کسب سود معقول و یا حداقل حفظ ارزش پول را می‏ توان دغدغة اصلی تمامی سرمایه ­گذاران معرفی کرد. این موضوع در هر کشوری با توجه به محیط ­های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در هر زمان متفاوت است و در ایران، با توجه به شرایط خاص اقتصادی این موضوع اهمیت بیشتری می­ یابد...

همایش استراتژی ­های سرمایه ­گذاری در سال ٩٨ برگزار می شود

با حضور کارشناسان و تحلیلگران خبره حوزه‏ های بورس، مسکن و طلا ، همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98 در تاریخ 30 خردادماه برگزار می شود.

کسب سود معقول و یا حداقل حفظ ارزش پول را می‏ توان دغدغة اصلی تمامی سرمایه ­گذاران معرفی کرد. این موضوع در هر کشوری با توجه به محیط ­های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در هر زمان متفاوت است و در ایران، با توجه به شرایط خاص اقتصادی این موضوع اهمیت بیشتری می­ یابد.

در این راستا گروه مالی و مدیریت سرمایه گذاری شریف در پاسخ به نیاز مخاطبان در نظر دارد همایش "استراتژی ­های سرمایه ­گذاری در سال 98" را در تاریخ 30 خردادماه، در قالب چهار پنل تخصصی به مدت 9 ساعت برگزار نماید.

در این برنامه که با مدیریت دکتر حسین عبده تبریزی و ارائه کارشناسان خبره حوزه ­های مختلف برگزار می‏ گردد سعی خواهد شد تا تصویری از وضعیت عمومی اقتصاد ایران در شرایط پیش‌رو به مخاطبین ارایه گردد و پیش بینی از وضعیت بازارهای مختلف مانند بورس (7 صنعت برتر بورسی)، مسکن، طلا، ارز و رمز ارزها و فرصت­ های سرمایه­ گذاری در آن­ ها به مخاطبان ارایه گردد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به این لینک مراجعه نمایند.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24