Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه توصیه من به استمرار و تداوم دستاوردهای ماه رمضان بویژه در حوزه عفاف و حجاب است، گفت...

سخنگوی قوه قضاییه: فصل گرما در پیش است

بورس24 : سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه توصیه من به استمرار و تداوم دستاوردهای ماه رمضان بویژه در حوزه عفاف و حجاب است، گفت: یک نماد عینی در امر به معروف و نهی از منکر توسط یکی از شهروندان که مشغول رانندگی بود را شاهد بودیم و برادر عزیزی که در برابر عمل ناهنجار امر به معروف و نهی از منکر کرد و دیدیم که چقدر اثربخش بود.

غلامحسین اسماعیلی در چهارمین نشست خبری امروز با رسانه‌ها ضمن تبریک عید سعید فطر گذشته گفت: هنوز عالم بشریت و خلقت عطر زیبای عید سعید فطر را استشمام می‌ کند و فضا آکنده از بوی خوش عید فطر است. از مردم انقلابی به جهت شرکت حماسی آنها در روز قدس و در مراسم عید فطر کمال تشکر را دارم. 

وی افزود: فلسفه ماه رمضان یک ماه تمرین برای یک عمر زندگی است و توصیه‌ ای که انجام شد اختصاص به این ماه نداشت. فصل گرما در پیش است و قدری مؤمنین احساس نگرانی می‌ کنند که نکند تحت تأثیر شرایط جوی برخی شهروندان ما الزامات ایرانی و قانونی و اسلامی را مراعات نکنند. لذا توصیه مجدد من به استمرار و تداوم دستاوردهای ماه رمضان به ویژه در حوزه عفاف و حجاب است. 

وی افزود: مخصوصاً که یک نماد عینی در امر به معروف و نهی از منکر توسط یکی از شهروندان که مشغول رانندگی بود را شاهد بودیم و برادر عزیزی که در برابر عمل ناهنجار امر به معروف و نهی از منکر کرد و دیدیم که چقدر اثربخش بود و هم شرکت مذکور و هم خود فرد عذرخواهی کرد و گفت من خود را مقید به جامعه می‌ دانم و این دستاورد ارزشمند برای اجرای امر به معروف توسط شهروندان بود.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24