Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یکی از اعضای گنگره آمریکا با توجه به اقامت طولانی مدت یکی از معارضین عراقی در هتل ترامپ نوشت، برخی از افراد برای جنگ افروزی در خاورمیانه به دونالد ترامپ رشوه می دهند. به نوشته واشنگتن پست، «نهرو الکسنزان» یکی از شیوخ عراق است که برای تشویق ترامپ برای اقدامات جنگ طلبانه در منطقه خاورمیانه به مدت ۲۶ شبانه روز در یکی از هتل های ترامپ در امریکا مستقر بوده است.

نماینده کنگره آمریکا: برخی برای جنگ افروزی در خاورمیانه به ترامپ رشوه می دهند

بورس24 : یکی از اعضای گنگره آمریکا با توجه به اقامت طولانی مدت یکی از معارضین عراقی در هتل ترامپ نوشت، برخی از افراد برای جنگ افروزی در خاورمیانه به دونالد ترامپ رشوه می دهند. به نوشته واشنگتن پست، «نهرو الکسنزان» یکی از شیوخ عراق است که برای تشویق ترامپ برای اقدامات جنگ طلبانه در منطقه خاورمیانه به مدت ۲۶ شبانه روز در یکی از هتل های ترامپ در امریکا مستقر بوده است.

یکی از اعضای گنگره آمریکا با توجه به اقامت طولانی مدت یکی از معارضین عراقی در هتل ترامپ نوشت، برخی از افراد برای جنگ افروزی در خاورمیانه به دونالد ترامپ رشوه می دهند.

به گزارش خبرگزاری اسپتنیک، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» جوانترین عضو کنگره آمریکا در پیامی توییتری نوشت، برخی از افراد با نفوذ با دیدارهای محرمانه با دونالد ترامپ به دنبال تحریک وی برای آغاز جنگی جدید در مطنقه خاورمیانه هستند.

کورتز در حالی این مطلب را عنوان می کند که روزنامه واشنگتن پست در خبری نوشت، هتل های ترامپ تبدیل به مقر حضور افراد با نفوذ برای تشکیل اتاق فکر جنگ شده است.

به نوشته واشنگتن پست، «نهرو الکسنزان» یکی از شیوخ عراق است که برای تشویق ترامپ برای اقدامات جنگ طلبانه در منطقه خاورمیانه به مدت ۲۶ شب روز در یکی از هتل های ترامپ در امریکا مستقر بوده است.

وی همچنین آمادگی خود برای کاندیدای ریاست جمهوری عراق اعلام کرده است.

الکسنزان مالک چندین شرکت نفتی و خصوصی در آمریکا آشکارا حاضر شده است تا به ترامپ در مورد حضور نیروهای مسلح امریکا در منطقه خاورمیانه مشاوره بدهند.

اوکاسیو کورتز ۲۹ ساله جوانترین زن عضو کنگره آمریکاست که در نوامبر ۲۰۱۸ انتخاب شد و یک ستاره رو به ترقی در حزب دموکرات است.

وی یکی از منتقدان جدی سیاست های دولت ترامپ است.

منبع: انتخاب

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24