Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سهامداران نقطه نظرات و انتقادات خود را در جلسات کارشناسی مطرح کنند به طور قطع بهترین تصمیم درباره قوانین گرفته خواهد شد / به نفع بازار سرمایه ایران عضو شورای عالی بورس، طی گفتگویی با خبرنگار بورس ٢۴، در رابطه با نامه جدید سازمان بورس در خصوص اجرای قوانین جدید بازار پایه فرابورس، گفت: من نگرانی ها در این باره را صحیح نمی دانم. این مهم توسط سازمان بورس به نظر سنجی گذاشته شده است و هنوز هم تصمیم نهایی گرفته نشده است و...

سعید اسلامی بیدگلی: نگرانی ها درباره نامه جدید سازمان بورس صحیح نیست

سعید اسلامی بیدگلی دبیر کل کنونی کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران و عضو شورای عالی بورس، طی گفتگویی با خبرنگار بورس24 ، در رابطه با نامه جدید سازمان بورس در خصوص اجرای قوانین جدید بازار پایه فرابورس، گفت: من نگرانی ها در این باره را صحیح نمی دانم. این مهم توسط سازمان بورس به نظر سنجی گذاشته شده است و هنوز هم تصمیم نهایی گرفته نشده است.   

او ادامه داد: به هر حال قوانین وجود دارد، اما قطعا اصراری بر اجرای یک رویه غلط هم توسط سازمان بورس وجود ندارد. بهتر است، سهامداران نیز نقطه نظرات و انتقادات خود را در جلسات کارشناسی مطرح کنند، تا کانال های تلگرامی تا بتوان برای آن راهکاری پیدا کرد.   

این عضو شورای عالی بورس افزود: بازارهای پایه در جهان هم جای سفته بازی نیست. اگر چنین رویه ای در بازار پایه ما نیز وجود دارد، باید اصلاح شود.   

وی تاکید کرد: قرار بر این است، که در این رابطه بررسی های لازم صورت پذیرد. کانون کارگزاران در این باره جلسه عمومی خواهد داشت، با حضور سهامداران و کارشناسان. ما هم این مهم را بررسی می کنیم و نظرات به سازمان منعکس خواهد شد.   

اسلامی بیدگلی خاطر نشان کرد، این اتفاق هنوز نهایی نشده و سازمان نیز تنها نظرات اهالی بازار را گوش نخواهد کرد، بلکه در نهایت با جمع بندی نظرات کارشناسی و مباحث سهامداران بهترین تصمیمی گرفته خواهد شد، که به نفع بازار سرمایه ایران است.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24