Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده گفت: از همه تجهیزات برای برقراری امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) استفاده خواهیم کرد.

توضیحات سردار یزدی درباره نحوه برقراری امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

بورس24 : فرمانده قرارگاه شهید فهمیده گفت: از همه تجهیزات برای برقراری امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) استفاده خواهیم کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و قرارگاه شهید فهمیده درباره تمهیدات این قرارگاه برای باشکوه‌تر برگزار شدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: در سی امین سالگرد رحلت امام راحل (ره)، سپاه محمد رسول الله (ص) تمام سعی و تلاش خود را برای برقراری امنیت در داخل تهران و حرم مطهر اماج خمینی (ره) انجام داده است.

وی ادامه داد: در جهت برقراری امنیت و خدمات، تسهیلاتی را برای انتقال زائرین از حوزه ها، پایگاه‌ها و نواحی مختلف در نظر گرفته شده تا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور پرشور تری داشته باشند.

سردار یزدی افزود: برای بازگشت زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) وسائل نقلیه لازم مهیا بوده و افطاری برای زائرین در نظر گرفته شده و پس از مراسم در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با اورژانس تهران، هلال احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌های مختلف هماهنگی صورت گرفته تا در صورت نیاز، خدمات لازم به زائرین روزه دار ارائه شود.

سردار یزدی با بیان اینکه آمادگی کامل داشته و برای تامین امنیت بسیار جدی هستیم، یادآور شد: در قرارگاه شهید فهمیده با ۲۶ دستگاه دولتی و عمومی اعم از وزارت کشور، شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی تهران، نیروی انتظامی، نیروی زمینی و هوافضای سپاه، سازمان بسیج، سپاه ولی امر، سپاه انصار، سپاه سیدالشهدا برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد امام راحل در ارتباط هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه برای ایجاد امنیت از مرزها تا حرم مطهر امام راحل تمام دستگاه‌های امنیتی و دفاعی در آماده باش کامل هستند، خاطر نشان کرد: از تمام تجهیزات، توانایی ها، توانمندی‌ها برای برقراری امنیت استفاده خواهیم کرد و تمهیدات ما برای برقراری امنیت چشمگیر و قابل توجه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24