Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز، که عمده روزهای فروردین ماه تعطیل بود، ۸.۳ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی مواد اولیه و سایر کالاهای ضروری تامین شد .

تامین ٨.٣ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی از ابتدای سال

بورس24 : از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز، که عمده روزهای فروردین ماه تعطیل بود، ۸.۳ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی مواد اولیه و سایر کالاهای ضروری تامین شد .

عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت : لازم دیدم، اخبارخوب میزان تأمین نیازهای وارداتی در ۷۰ روز اول امسال را ، که در راه پیمایی با شکوه روز قدس اعلام کردم ، به اطلاع برسانم.

بر اساس آماری که امروز از همکاران تلاشگرم در حوزه ارزی دریافت کردم، از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز ، که عمده روزهای فروردین ماه تعطیل بود، ۸.۳ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی ، دارو و تجهیزات پزشکی مواد اولیه و سایر کالاهای ضروری ... تأمین شده است، و این درحالی است که آمریکایی‌ها فشار تحریم اقتصادی را به حداکثر خود رسانده اند.

از این مبلغ ، بیش از ۳ میلیارد دلار آن توسط صادر کنندگان تأمین شده است. جالب اینکه۸۰۰ میلیون دلار آن واردات در مقابل صادرات بوده است.

دراین زمینه، سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی در مورد نحوه برگشت ارز ناشی از صادرات ، منطقی بودن نرخ نیما از نظر صادرکنندگان ، رواج تدریجی و پر شتاب واردات در مقابل صادرات و مهمتر از همه درک شرایط خطیر اقتصادی توسط صادرکنندگان عزیز، بسیار مؤثر بوده است.

منبع سنا

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24