Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: توسعه صادرات به کشورهای همسایه اولویت سال ۹۸ است و ایران آمادگی دارد همکاری‌های جدید اقتصادی و تجاری در رشته‌های مختلف صنعتی و معدنی را با روسیه آغاز کند.

آغاز همکاری‌های جدید صنعتی و معدنی ایران و روسیه

بورس24 : وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: توسعه صادرات به کشورهای همسایه اولویت سال ۹۸ است و ایران آمادگی دارد همکاری‌های جدید اقتصادی و تجاری در رشته‌های مختلف صنعتی و معدنی را با روسیه آغاز کند.

رضا رحمانی در نشست با رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه که با حضور فعالان اقتصادی برای بررسی راهکارهای صادرات به روسیه برگزار شد، گفت: در رشته‌های معدنی و همچنین سایر صنایع آمادگی داریم تا با معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های طرفین، همکاری‌های متقابل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت‌های ایرانی آمادگی همکاری مشترک دارند و امکان، گسترش و تعمیق ارتباطات و مراودات تجاری وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بر همکاری مشترک دو کشور در حوزه صادرات، تاکید کرد و گفت: گسترش صادرات با کشورهای همسایه و پیدا کردن نقاط صادراتی جدید از اولویت‌های ما در حوزه تجارت است.

رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاری‌های متقابل، تصریح کرد: از برنامه‌های جدید همکاری میان دو کشور استقبال می‌کنیم.

وی همچنین تکمیل و نهایی شدن توافقات و تفاهم نامه‌های منعقد شده را مورد تاکید قرار داد و گفت: مطمئناً رفع مشکلات انتقال ارزی میان دو کشور به تسریع این پروژه‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

منبع: شاتا

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24